کد مطلب: 

182342

مخابرات باید در مسیر همگرایی ثابت و سیار گام بردارد

بابک تراکمه گفت : اگر قرار باشد شرکت مخابرات ایران ، سه موضوع حیاتی را در اولویت برنامه های خود قرار دهد، می بایست در مسیر همگرایی ثابت وسیار، فراهم کردن سیستم یکپارچه IT و تبدیل شدن به یک شرکت مشارکت پذیر وسرمایه پذیر در کشور گام بردارد.
مخابرات باید در مسیر همگرایی ثابت و سیار گام بردارد

به گزارش سیتنا، معاون تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران، اظهار داشت: رویکرد FMC، بر همگرایی بین دو شرکت ارتباطات ثابت و سیار تاکید دارد و به عنوان یک مدل حاکمیتی در حال حاضر مورد توجه هیات مدیره محترم شرکت قرار گرفته است.

مهندس تراکمه افزود: در حال حاضر کمیته ای با همین عنوان به ریاست رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، تشکیل شده که در راستای این همگرایی در حال فعالیت می باشد.

وی، ضمن اشاره به نبود یک سیستم منسجم IT در شرکت، گفت : این خلاء ، موجب افزایش هزینه ها، کاهش درآمد و رکود کسب وکار در حوزه IT شرکت مخابرات ایران می شود که شرکت باید به طور جدی برای ایجاد آن برنامه ریزی کند. زیرا که IT  می تواند در نقش یک عامل توانمندساز و درآمدزا بسیار موثر واقع شود.

مهندس تراکمه بر مشارکت پذیر و سرمایه پذیر شدن شرکت مخابرات ایران تأکید کرد و گفت : برای این شرکت به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی و خدماتی بزرگ در بازار، وجود شرکای کارآمد و ایجاد ارتباط تعاملی با سایر بازیگران صنعت مخابرات و پذیرش سرمایه‌های خارج از سازمان بسیار مفید است .

وی افزود: مشارکت پذیر و سرمایه پذیر بودن مخابرات باعث دسترسی آسان‌تر به بازار شده و از سویی ظرفیت بازار را نیز افزایش می‌دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-25 15:56

افزودن دیدگاه جدید