کد مطلب: 

179612
مدیرعامل همراه اول خبرداد:

برخورداری ۲۵۷ شهر از اینترنت پر سرعت (نوترینو)

همراه اول به منظور گرامیداشت روز خبرنگار و سالروز عرضه اولین سیم کارت در ایران، میزبان خبرنگاران در مراسم «شبی با اصحاب رسانه» بود.
برخورداری ۲۵۷ شهر از اینترنت پر سرعت (نوترینو)

به گزارش سیتنا، اپراتور اول به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار و ۱۹ مرداد بیست و یکمین سالروز آغاز عرضه سیم کارت در ایران، با حضور بیش از ۱۴۰خبرنگار فعال در رسانه های کشور، مراسمی جهت گرامیداشت این دو رویداد مهم برگزار کرد.

مهندس وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول در این مراسم ضمن خیر مقدم به اصحاب رسانه که طی این سالها همراه این اپراتور بوده اند، گفت: امسال شب تولد همراه اول مصادف با اعلام دیرهنگام نتایج ارزیابی فاوا بود که همراه اول به عنوان اپراتور برتر کشور انتخاب شد.

وی در ادامه با بیان این نکته که اگر همراه اول بعد از ۲۱ سال همچنان در جایگاه اول قرار می گیرد، به علت توجه به نظرات مشترکین، اصحاب رسانه، نهادهای متولی و کارشناسان بوده است، گفت: «با شما همیشه اول هستیم» فقط یک شعار نیست و ما همواره در مجموعه همراه اول به نظرات صاحب نظران توجه داشته ایم و با برنامه ریزی های صورت گرفته، بر اساس راهبرد ۵ ساله و چشم انداز شرکت که تبدیل شدن به محبوب ترین شرکت ایرانی است، پیش رفته ایم.

مدیرعامل اپراتور اول با بیان اینکه همراه اول در یک سال اخیر حدود ۴۲۰۰ سایت 3G نصب و راه اندازی کرده است، گفت: در حوزه اینترنت همراه، در حال حاضر ۲۵۷ شهر از اینترنت پر سرعت (نوترینو) برخوردار شده و ما همچنان به سرعت در حال توسعه شبکه و ارائه خدمت با قیمت مناسب به مشترکین هستیم.

مهندس صدوقی با اعلام اینکه در حال حاضر اپراتور اول حدود ۷۳ میلیون سیم کارت واگذار کرده است، گفت: ضریب نفوذ همراه اول ۸۱ درصد بوده و  این اپراتور بیش از ۶۰ درصد سهم بازار را در اختیار دارد که این موضوع نشان دهنده اعتماد مردم به اپراتور اول است. 

گرامیداشت بیست و یکمین سالروز عرضه سیمکارت در ایران و تجلیل از زحمات یکساله خبرنگاران، در مراسم «شبی با اصحاب رسانه» همراه اول، یکشنبه شب (۱۸مردادماه) در برج همراه برگزار شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-10 13:45

افزودن دیدگاه جدید