کد مطلب: 

178373

در کمپین رمضان HTC شرکت کنید، HTC One M9 جایزه بگیرید

اچ‌تی‌سی در ماه مبارک رمضان از طرف برندگان طرح بزرگ #HTCramadan به انجمن خیریه جهانی Habitat for Humanity مبلغی را اهدا خواهد کرد و یک دستگاه HTC One M9 هم به برندگان اهدا خواهد شد.
در کمپین رمضان HTC شرکت کنید، HTC One M9 جایزه بگیرید

به گزارش سیتنا، اچ‌تی‌سی شما را به اشتراک گذاری عکس ها و محتواهای مربوط به ماه مبارک رمضان به زبان فارسی، انگلیسی و یا عربی با یکی از موضوعات خانواده، زمان نیایش، رمضان در شهر من، و عید فطر، دعوت می‌کند.

شرکت کنندگان می‌توانند محتوای خود را با موضوع رمضان در شهر من از دوم تا هشتم جولای، و عید فطر را از نهم تا پانزدهم جولای در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند و با دنبال کردن موضوعی مجزا در هر هفته شاتس بیشتری برای برنده شدن داشته باشند.

این طرح در تمامی شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام قابل اجراست. در پایان هر هفته به یک برنده که بر اساس مطالب به اشتراک گذاشته شده انتخاب می‌شود، یک دستگاه HTC One M9 اهدا می‌شود و همچنین اچ‌تی‌سی به نام شخص برنده به موسسه خیریه Habitat for Humanity مبلغی را اهدا خواهد کرد.

نیراج ست، مدیر بازاریابی اچ‌تی‌سی در خاورمیانه و آفریقا در این باره گفت: «رمضان زمانی است برای تامل و بازنگری، و اچ‌تی‌سی با این طرح شما را به بازنگری و بازگویی آنچه که این ماه را منحصر بفرد می@کند، دعوت می‌کند. جدیدترین طرح ما،  #HTCramadan، برای نزدیک کردن انسان ها به یکدیگر و کمک به همنوعان خود است.»

او در ادامه گفت: «این طرح در خاورمیانه به سه زبان اجرا می‌شود تا همه کسانی که در این منطقه زندگی می‌کنند بتوانند در این طرح شرکت کنند.»

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.HTCramadan.com مراجعه کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-04 17:08

افزودن دیدگاه جدید