کد مطلب: 

178288
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اعلام کرد:

ضرورت رشد تعرفه خدمات ارزش افزوده تلفن ثابت و همراه

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با تاکید بر ضرورت تعیین فرمولی جدید برای محاسبه هزینه مشترکان تلفن ثابت و همراه، گفت: هر نوع افزایشی در هزینه تلفن همراه و ثابت باید در خدمات ارزش افزوده آن اعمال شود.
ضرورت رشد تعرفه خدمات ارزش افزوده تلفن ثابت و همراه

به گزارش سیتنا، رمضانعلی سبحانی فر درگفت وگو با خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر ضرورت تعیین فرمولی جدید برای محاسبه هزینه مشترکان تلفن ثابت و همراه، گفت: درحال حاضر دولت باید با دسته بندی خدمات ارایه شده به مشترکان نسبت به تعیین نرخ های جدید تعرفه تلفن ثابت و همراه اقدام کند.

نماینده مردم سبزوار، جغتای و جوین در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه هزینه های مخابرات شاید 15 سال باشد که تغییر نکرده است، افزود: تعرفه‌ها در خدمات تلفن ثابت و همراه درپایه قاعدتا نباید افزایش پیدا کند، چون این یک خدمت پایه ای است که همه اقشار مردم از ضعیف و قوی بتوانند استفاده کنند.

ضرورت رشد تعرفه خدمات ارزش افزوده تلفن ثابت و همراه

این نماینده مردم درمجلس نهم، با بیان اینکه تغییر در تعرفه ها جهت جلوگیری از زیان اپراتورها یا افزایش درآمدی برای آن ها باید با دسته بندی خدمات صورت بگیرد،تصریح کرد: تغییر تعرفه های خدمات ارزش افزوده و افزایش آن راهکاری برای افزایش درآمدی اپراتورها است.

وی ادامه داد: با تغییر تعرفه خدمات ارزش افزوده به ازای هر نوع خدمتی که فرد دریافت می کند باید هزینه‌های خود را بپردازد.

سبحانی فر گفت: برخی ازخدمات ازسوی بعضی افراد ازجمله بازایان و تجار بیشتر استفاده می شود که در این صورت هزینه بیشتری را نیز باید بپردازند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی،یادآور شد:باید افزایش تعرفه تلفن ثابت و همراه با درنظرگرفتن خدمات ارزش افزوده ای که ارایه می شود، به استثنای خدمات پایه محاسبه شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-06-29 15:43

دیدگاه‌ها

تصویر اسماعیلیان
همواره تعدادی از نمایندگان مجلس در انتخابات برای هزینه های انتخاباتی از کمک های زیر میزی شرکت مخابرات استفاده کرده اند و بدین جهت گروهی توانسته اند با خریدن رای این نماینده ها به ملت خیانت کنند. اگر گروه حاکم بر مخابرات توانسته اینهمه ضربه به مشترکین مخابرات بزند و هیچگاه از مجلس تحت فشار قرار نگیرد به علت داشتن همین حمایت ها بوده است. ودایع تلفن ثابت و سیار را را بلعیده ، سهام را به صورت عجیب و غریب و به یک بیستم ارزش صاحب شده اند ، سود کاذب در دفاتر نشان دادن و تقسیم کرده اند هیچ اورده ای نداشته و همیشه برداشت کرده اند حالا هم جلو دولت ایستاده و انجام تکالیف قانونی سر باز میزنند و مجلس که باید مدافع منافع دولت باشد نه تنها سکوت کرده بلکه در فصل انتخابات شروع کرده اند به توجیه برای افزایش تعرفه تلفن تا از این طریق حق حساب بگیرند و ملت هرچه بر سرشان امد اشکالی ندارد. این اقایان بدانند اگر با تعرفه فعلی مخابرات نمیتواند سود ببرد به این علت است که هزینه ها براساس روابط و منافع شخصی مدیران میشود . تجهیزاتی که خریداری میشود اغلب خارج از رده پر هزینه و نا کارمد است و این تجهیزات فقط بخاطر روابط ناصحیح مدیران و سو استفاده های مالی بسته میشود. و به نظر کارشناسان دلسوز هم هیچ توجه نمیگردد. اگر مخابرات با کمتراز یک سوم این قیمت ها تجهیزات بر پایه ای پی را خریداری و نصب کند همین تعرفه ها هم باید نصف شود .چرا باید همیشه ملت چوب این مدیران ناسالم را بخورد و همیشه کسر هزینه ها به ملت تحمیل شود .
ارسال شده توسط اسماعیلیان در 08 تير 94 - 23:20

افزودن دیدگاه جدید