کد مطلب: 

177894

تشکیل کارگروه ویژه پست برای حضور فعال در مجامع بین المللی

مدیرعامل شرکت پست از تشکیل کارگروه ویژه پست برای حضور فعال در مجامع بین المللی خبرداد.
تشکیل کارگروه ویژه پست برای حضور فعال در مجامع بین المللی

به گزارش سیتنا، مهندس مهری در گفتگو با خبرنگار وزارت ارتباطات درباره درباره حضور فعال تر پست درمجامع بین المللی گفت: درسال 2017 میزبان اجلاس APPU(اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه)  هستیم ،  همچنین سال آینده ترکیه ، میزبان اتحادیه جهانی پست  است که دراین باره ،کارگروههای  ویژه ای  درشرکت پست تشکیل شده تا بتوانیم با رایزنی هایی انجام شده، حضور  فعالتر،درعرصه  های بین  المللی، داشته  باشیم.

وی درباره آخرین وضعیت اساسنامه این شرکت  گفت : اساسنامه پست، حدود چهارسال است که به مجلس فرستاده شده  که دراین باره پیگیری های جدی درکمیسیون اصل 44 وکمیسیون  صنعت ومعدن انجام شده و دکتر واعظی نیز با پیگیری های فراوان شخصا جلساتی با روسای کمیسیون ها داشته اند.

مهری با بیان اینکه خوشبختانه مراحل لازم دراین زمینه طی شده است ادامه داد: اساسنامه در نوبت رسیدگی  در صحن علنی مجلس است.

وی درباره وضعیت اپراتورهای شرکت پست اظهارکرد: دراساسنانه شرکت پست واگذاری یک یا دو اپراتور دیده شده که این موضوع منوط به تعیین تکلیف اساسنامه است.

 مدیرعامل شرکت پست با اشاره به اینکه با پایان یافتن این دوره مجلس هم نوبت ما محفوظ می ماند افزود: درحال بررسی هستیم با جمع آوری 50 امضاء  نمایندگان مجلس و یا نامه به دولت، این موضوع  پیگیری شود( یا روال خود را طی کند) .

وی در زمینه  ارایه سرویس های جدید پستی  گفت: سال93  طبق برنامه ریزی ، 9سرویس و 132 خدمت جدید داشته ایم که دربرخی از سرویس ها توفیقات خوبی  حاصل شده و دربعضی دیگرنیز ایراداتی وارد بوده است که که درصدد اصلاح آن هستیم.

مهری درپاسخ به سوالی درخصوص بودجه پست درسال 94 ادامه داد: درمباحث جاری و هزینه ای 1600میلیاردتومان بودجه  برای شرکت  درنظر گرفته شده  که 800 میلیارد تومان هزینه و800 میلیارد تومان  دیگرنیزدرآمدو کمک زیان است و 250میلیاردتومان هم اعتبارات سرمایه ای و زیرساختی مطرح شده است.

وی درپاسخ به سوالی درباره برنامه پست دراستانها افزود: پیگیری درخواست های استانی دردستور کار شرکت پست قراردارد و دراین زمینه لازم است کمیته برنامه ریزی حضور پررنگ تری داشته باشد و از اعتبارات استانی، جدی تر دفاع کند

مدیرعامل شرکت  پست، درپاسخ به سوالی درخصوص برنامه های سال  94 این شرکت، گفت: شرکت پست، 8 طرح ماندگار را اعلام کرده که مدت زمان آنها3 ساله و 7 ساله است که تمرکز ما برطرح های 3 ساله است.

مهری درپایان بر پیگیری خدمات قابل واگذاری شرکت پست در استانها تاکید کرد و ادامه داد: ساماندهی دفاتر   ICTبا  هماهنگی مخابرات،پست و پست بانک، ضروری است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-06-07 16:21

افزودن دیدگاه جدید