کد مطلب: 

177209
واعظی در جمع فعالان ICT استان زنجان:

درآمد 20 هزار میلیارد تومانی بخش ICT در ایران باید سه برابر شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه سالانه ۲۲ هزار فارغ‌التحصیل در بخش اطلاعات و ارتباطات وارد کشور می‌شود، گفت: تولید محتوا در عرصه ICT بستر مناسبی را برای اشتغالزایی و سوددهی برای جوانان و بانوان متخصص در کشور فراهم می‌آورد.
درآمد 20 هزار میلیارد تومانی بخش ICT در ایران باید سه برابر شود

به گزارش سیتنا، دکتر محمود واعظی در جمع فعالان صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: استارتاپ ها در کشور می توانند باعث رونق کسب و کار های کوچک در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شوند در این میان  از نیروی متخصص جوان که توانایی های بسیاری دارند بهره مند است و در صورتی که بستر مناسب فراهم شود می توان با این وجود شاهد رونق حوزه ICT بود.

وی با اشاره به درآمد 20 هزار میلیارد تومانی بخش آی‌سی‌تی در ایران، گفت: در ایران باید 60 هزار میلیارد تومان در عرصه آی‌سی‌تی درآمد داشته باشیم که در حال حاضر این درآمد برابر 20 هزار میلیارد تومان است.

واعظی ادامه داد: بیشترین تعامل را با بخش خصوصی طی یک و نیم سال گذشته داشته‌ایم و  همیشه با روی باز از آنان استقبال می کنیم.

وی تصریح کرد: برای رونق ICT در کشور باید بیش از آنچه که دولت در این بخش سرمایه‌گذاری می‌کند بخش خصوصی سرمایه گذاری کند که در این راستا بستر برای آوردن سرمایه‌های بخش خصوصی فراهم می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-21 19:09

افزودن دیدگاه جدید