کد مطلب: 

176204

مشکلات زندگی خصوصی فرزاد حسنی دردسرساز شد!

روز گذشته خبری مبنی بر گفتگوی سعید ابوطالب تهیه کننده رالی ایرانی منتشر شد که در آن از قول ایشان نوشته شده بود فرزاد حسنی به خاطر مسائل اخیر زندگی خصوصی اش در قسمت دوم رالی ایرانی حضور ندارد!
مشکلات زندگی خصوصی فرزاد حسنی دردسرساز شد!

به گزارش سیتنا، به همین دلیل با سعید ابوطالب تماس گرفته شد تا صحت و سقم این خبر را از ایشان جویا شود که تهیه کننده رالی ایرانی این خبر را از بیخ و بن تکذیب کرد و اینگونه پاسخ داد:

«من اصلا همچین مصاحبه ای نکردم! دوسه ماه پیش یک دوست خبرنگار به من زنگ زد حال و احوال کردیم و با هم حرف زدیم، حین صحبت هایمان به او گفتم ببین اینها خبر نیست ها، جایی نزنی ها، من قرار نیست مصاحبه کنم، قرار است مجری طرح یا کارگردان رالی ایرانی مصاحبه کند ولی امروز دیدم از جانب خودش و البته از زبان من درباره فرزاد حسنی و آزاده نامداری صحبت هایی نوشته است!

همین موضوع اسباب ناراحتی فرزاد حسنی را فراهم کرده بود که ایشان با من تماس گرفت و به او توضیح دادم که فرزاد جان من اصلا مصاحبه ای نکردم و فقط یکسری اطلاعات به آن خبرنگار دادم آن هم در قالب یک دوست، نه خبرنگار، قرار هم نبود جزئیاتی از حرف هایمان منتشر شود! ولی آن آدم نامرد رفته حرف های من را تحریف کرده و هر چه دلش خواسته نوشته!

فرزاد حسنی هم از دست من ناراحت شده. متاسفم که برخی آدم ها یکسری مسائل اخلاقی را رعایت نمی کنند و باعث از بین رفتن اعتماد آدم ها می شوند! اصلا کی گفته حضور فرزاد حسنی در سری دوم رالی ایرانی منتفی شده؟! اتفاقا اولویت ما این است که ترکیب سری دوم را با فرزاد حسنی بهم نزنیم، بازیگران جدیدی برای شرکت در مسابقه رالی ایرانی با ما قرارداد خواهند بست، ولی هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

نکته قابل ذکر این است که نه زندگی خصوصی فرزاد حسنی و نه آزاده نامداری و نه هیچ کدام از بازیگران و هنرمندان دیگر هیچ ارتباطی با کار حرفه ای ندارد و این مسائل به خودشان مربوط است. مگر سال پیش نبودند بازیگرانی که از همسرانشان جدا شدند؟ این چه ارتباطی به کار ما دارد؟ ما فقط به کار و مسائل حرفه ای آن فکر می کنیم.

قبل از عید فرزاد حسنی به دفتر من آمد، نشستیم و درباره سری دوم رالی ایرانی حرف زدیم، البته قراردادی منعقد نکردیم، مثل خیلی های دیگر که برای قسمت دوم رالی ایرانی با هم مذاکره کرده ایم و هنوز قراردادی نبسته ایم؛ فرزاد حسنی هم یکی از آنها.

قرار بود قسمت دوم رالی ایرانی از آذرماه 93 با حضور فرزاد حسنی و بازیگران جدید کار استارت بخورد اما بنا به یکسری مسائل این اتفاق مدام عقب افتاد تا اینکه دو محصول شبکه نمایش خانگی به نام ابله و عشق تعطیل نیست با شکست مطلق از نظر فروش و اقبال مخاطب روبرو شدند و همین موضوع باعث شد سرمایه گزاران کار ما هم کمی عقب بکشند، چراکه معتقد بودند آن دو کار با آن همه ستاره شکست خوردند و ممکن است این اتفاق برای رالی ایرانی هم بیفتد.

به گزارش پرشین وی، حالا امسال تهیه کنندگان طی جلسه ای که با وزارت ارشاد و اتحادیه شبکه نمایش خانگی داشتند، قرار شد سی دی های تولید شبکه نمایش خانگی با قیمت چهار هزار تومان توزیع شود که این اتفاق بازگشت سرمایه برای سرمایه گزاران را سهولت می بخشد، البته از طرفی ممکن است مردم با افزایش قیمت سی دی ها، رغبت شان به خرید آثار شبکه نمایش خانگی پایین بیاید، بنابراین سرمایه گزاران کار منتظر هستند تا در بهترین فرصت ممکن این کار را شروع کنیم.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-02 18:14

افزودن دیدگاه جدید