کد مطلب: 

173472

گزارشی باورنکردنی از یک مجلس رقص زنانه در تهران!

روزنامه شرق نوشت :«تازه‌ترین تک‌اجرای «هایده کیشی‌پور»، سرپرست گروه شیفتگان دل، روایت سیال و شاعرانه‌ای است از فرهنگ کهن و اندیشه ایرانی که در قالب حرکات موزون بدون‌کلام، با گروهی ۴٢ نفره روی صحنه فرهنگسرای نیاوران رفته است.»
گزارشی باورنکردنی از یک مجلس رقص زنانه در تهران!

به گزارش سیتنا، خبرگزاری بسیج نوشت: ستاره جاوید در گزارشی از یک رقص! در فرهنگسرای نیاوران با عنوان «روایتی شاعرانه از سیندرلای ایرانی»؛ در روزنامه شرق نوشت :«تازه‌ترین تک‌اجرای «هایده کیشی‌پور»، سرپرست گروه شیفتگان دل، روایت سیال و شاعرانه‌ای است از فرهنگ کهن و اندیشه ایرانی که در قالب حرکات موزون بدون‌کلام، با گروهی ۴٢ نفره روی صحنه فرهنگسرای نیاوران رفته است.»

وی افزود :«کیشی‌پور در این تک‌اجرا ، سعی کرده باله‌ای !!! (یک نوع رقص) ساده و هماهنگ با فرهنگ ایرانی به نمایش بگذارد »

گفتنی است "هایده کیشی پور" یکی از مربیان صاحب شهرت کلاس های رقص در تهران است که به تدریس انواع رقص های ایرانی و خارجی در داخل کشور می پردازد. علاوه بر آن گروه رقصنده که به سرپرستی وی و دخترش "هدیه" به انجام حرکات موزون می پردازند، در بسیاری از مراسم و به مناسبت های مختلف شرکت کرده است.

« "هایده کیشی پور" که به گفته خود هم دوره و هم کلاس یکی از رقصنده های ایرانی قبل از انقلاب به نام (م.ح) است که در حال حاضر در غرب به سر می برد، کلاس های رقص خود را در نواحی مختلف تهران مانند میرداماد و جردن برگزار و برای هردوره کلاس های خود هزینه های هنگفتی از داوطلبین دریافت می کند. علاوه بر آن برخی از اعضای گروه وی هر از چند گاهی با سفر به یکی از کشورهای خارجی، رقص های جدیدی را آموزش دیده و پس از مراجعت به ایران، این رقص ها را به دختران ایرانی تعلیم می دهند.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-03-14 21:13

دیدگاه‌ها

تصویر meraj
به تو چه مربوط - فضولی
ارسال شده توسط meraj در 27 اسفند 93 - 21:54
تصویر akbar
اگه خوب به خودمون و فرهنگمون دقت کنیم می بینیم با طالبان فاصله زیادی نداریم . برای همتون آرزوی موفقیت می کنم .
ارسال شده توسط akbar در 25 اسفند 93 - 09:26
تصویر محمد عیسی صدیقی اکمل
شتر دزد اول شتر دزد نبود ! از تخم مرغ شروع کرد ! خدایا در وطن عزیزمان پیشرفتهای رقص فقط نبودآنهم دیدیم!؟
ارسال شده توسط محمد عیسی صدیقی اکمل در 24 اسفند 93 - 19:58
تصویر مسعود
مگه جلوی مردها رقصیدن که جای تاسف داره و باورنکردنیه !!!!!!؟؟؟؟ زهره خانم امثال شما هستند که روز به روز کشور رو به عقب میکشند !!!! حالا حکومت بهشون مجوز داده شما چرا کاسه داغ تر از آش میشی !!!!؟؟؟؟ کجای دنیا رقصیدن تاسف باره !!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ارسال شده توسط مسعود در 24 اسفند 93
ارسال شده توسط مسعود در 24 اسفند 93 - 19:28
تصویر مرحوم منصور قلی بیگ خان قلچماقی
وای وای وای . بخشش لازم نیست . اعدامش کنید
ارسال شده توسط مرحوم منصور قلی بیگ خان قلچماقی در 24 اسفند 93 - 18:37
تصویر زهره
بسیاروحشتناک وتکاندهنده است.بااین کارهامیخواهندرقص راهم رایج کنند.چرادریک کشوراسلامی دریک فرهنگسرای مهم اجازه ی چنین کارهای خلاف شئون اسلامی داده میشود؟ باید دستندرکاران این گونه برنامه ها را ازکاربیکارکنند.جلوی حرکت آب رابایداز چشمه گرفت .اگرحالاجلوی این قبیل کارها گرفته نشودفرداتمام ایران صحنه ی این چنین وضعیت تاسف باری یا بدترازاین خواهیم بود.اصلا بایدنگذارندچنین خانمی ادامه ی فعالیت درهرمکانی داشته باشد.
ارسال شده توسط زهره در 24 اسفند 93 - 10:00
تصویر مینا
خودتون دارید میگید مجلس زنانه ! اشکالش چیه دیگه ؟
ارسال شده توسط مینا در 24 اسفند 93 - 08:26
تصویر حسین
عزیز این گزارش کجاش باور نکردنی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بود. بعدشم تا حالا اسم رقص باله!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! رو نشنیدی مگه . سیم :مگه برای مردها اجرا کرده که باور نکردنیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .اصلا چرا مردا سرشون تو کارای زنانه است . مشکلات مردها رو که باورنکردنیه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اونا رو بنویسید
ارسال شده توسط حسین در 24 اسفند 93 - 08:23

افزودن دیدگاه جدید