کد مطلب: 

172986

برگزاری استارتاپ ویکند سلامت در اصفهان

دکتر شقایق حق‌جوی جوانمرد از برگزاری «استارتاپ ویکند سلامت» در اصفهان خبر داد و گفت: برترین گروه این رویداد برای شرکت در رقابت‌های جهانی، به بنیاد جهانی استارتاپ ویکند معرفی خواهد شد.
برگزاری استارتاپ ویکند سلامت در اصفهان

به گزارش سیتنا، دکتر شقایق حق‌جوی جوانمرد، رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان با اعلام خبر برگزاری «استارتاپ ویکند سلامت» در اصفهان گفت: بررسی برنامه‌های توسعه اقتصادی در کشورهای پیشرو نشان می‌دهد، بهداشت و سلامت نیروی انسانی نقطه تمرکز برنامه‌های این کشورها برای ریشه‌کن کردن فقر و توسعه انسانی است.

وی افزود: امروزه سلامت به عنوان یک کالای استراتژیک مبنای افزایش بهره‌وری شغلی، ارتقاء ظرفیت یادگیری و بالا بردن توانایی افراد در رشد جسمی، روانی و هوشی محسوب می‌شود.

دکتر حق‌جوی جوانمرد با بیان اینکه این رویداد با هماهنگی بنیاد جهانی استارتاپ ویکند برگزار می‌شود، تصریح کرد: برترین گروه «استارتاپ ویکند سلامت» اصفهان برای شرکت در رقابت‌های جهانی به بنیاد جهانی معرفی خواهد شد.

رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان با بیان اینکه افراد در قالب گروه‌های صاحب ایده‌برتر، پس از گذراندن کارگاه آموزشی کسب و کار می‌توانند ایده خود را برای تجاری شدن مطرح کنند، اظهار داشت: در روز نخست 10 ایده از بین ایده‌های مختلف مطرح شده انتخاب می‌شود و گروه‌ها تا روز سوم برگزاری برنامه فرصت دارند طرح کسب و کار ایده خود را تهیه و اعلام کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شرکت در کنفرانس Bridge در کشور آلمان، شرکت در کنفرانس TEDx کیش، شش ماه استقرار رایگان در مرکز رشد مواد و تجهیزات پزشکی و شصت میلیون ریال  جایزه نقدی از جمله جوایز درنظر گرفته شده برای برگزیدگان «استارتاپ ویکند سلامت» اصفهان است.

لازم به ذکر است استارتاپ ویکند در حوزه سلامت الکترونیک از تاریخ 6 لغایت 8 اسفندماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-02-18 11:51

افزودن دیدگاه جدید