کد مطلب: 

172380

29 دی همراه با کمپین همراه طبیعت همراه اول

به مناسبت روز هوای پاک، همراه اول و سازمان حفاظت محیط زیست در کمپینی مشترک هم وطنان را به تلاش برای کاهش آلودگی هوا و رسیدن به هوایی پاک فراخواندند.
29 دی همراه با کمپین همراه طبیعت همراه اول

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در ادامه کمپین همراه طبیعت همراه اول، این اپراتور با شعار «من یک همراه اولی ام، هوای شهرمو دارم» با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست، در روز دوشنبه 29 دیماه همزمان با روز هوای پاک، عموم مردم بویژه همراه اولی ها را دعوت به استفاده از وسایل نقلیه عمومی جهت کاهش آلودگی هوا کرده است.

بر اساس این گزارش فرهنگ سازی استفاده از وسایل نقلیه عمومی و اجتناب از بکارگیری خودروهای شخصی و تک سرنشین در سفرهای درون شهری غیرضروری، جهت کمک به کاهش آلودگی هوا و ارتقاء سلامت شهروندان در تهران و دیگر کلان شهرها، از اهداف این کمپین ذکر شده است.

در همین راستا اپراتور اول تلفن همراه کشور از عموم مردم، بخصوص مشترکین خود دعوت کرده است روز دوشنبه 29 دیماه بجای استفاده از وسایل نقلیه شخصی، از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و دیگران را نیز به این کار نیک دعوت کنند.

همراه اولی ها برای شرکت در این کمپین زیست محیطی می توانند در روز هوای پاک (29 دی ماه)، از خود و دوستانشان در هنگام استفاده از وسایل نقلیه عمومی به جای خودرو شخصی، فیلم و عکس تهیه کنند و فایل های خود را برای نمایش در سایت های اشتراک ویدئویی آپارات aparat.com/havayepak و یا اشتراک عکس لنزور lenzor.com/havayepak ارسال کنند.

علاقمندان می توانند تصاویر و ویدئوهای خود را در مدت یک هفته (29 دی تا 6 بهمن) به صفحه های مربوط به این رویداد در شبکه های آپارات و لنزور ارسال کنند.

همراه اول از علاقمندان درخواست کرده است که برای کسب اطلاعات بیشتر، به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-17 21:36

دیدگاه‌ها

تصویر عباس خیرانی
باسلام تازمانی که شهر مقدس مشهد دارای حد اقل ده خط مترو نشود هوای پاک نخواهیم داشت هوای پاک داشتن هزینه دارد که دولت وبخش خصوصی ازان شانه خالی می کنند جون میخواهند خیلی خیلی زود سرمایه هاشون برگرده واز طرفی شجاعت چنین پرداخت هزینه را نارند نتیجه ما شهروندان زورمان وحرفمان به شما نمی رسد ولی یک ماشین می خریم هم کارمان راه افتاده وبا خراب کردن ریه خامان بل اجبار عمرمان راکوتاه می کنیم ) ت
ارسال شده توسط عباس خیرانی در 28 دى 93 - 10:56

افزودن دیدگاه جدید