کد مطلب: 

172160
مدیرعامل شرکت پست تاکید کرد:

ضرورت تمرکز بر سرویس های پست مالی و خرید و فروش اینترنتی

رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت پست، تصریح کرد: با توجه به سیر نزولی پست نامه تمرکز بر سرویس های دارای ارزش افزوده نظیر پست مالی و سرویس خرید و فروش اینترنتی ضروری است.
ضرورت تمرکز بر سرویس های پست مالی و خرید و فروش اینترنتی

به گزارش سیتنا، مهندس مهری در جلسه "ارزیابی عملکرد استان‌های عضو گروه PG8" با بیان این که آینده نگری در پست یک ضرورت است و بهبود اوضاع شبکه در گروی آن می باشد، افزود: امروز دو سرویس پست مالی و خرید و فروش اینترنتی برای شبکه  هدف گذاری شده که آینده پست بر اساس تجارب پست های موفق دنیا بر آن نهاده شده است.

وی با اشاره به کاهش پست نامه اظهار داشت: با چنین وضعیتی شبکه می بایست حرکت به سوی سرویس های دارای ارزش افزوده را در دستور کار قرار دهد.

رییس هیات مدیره  با بیان این که موضوع سرویس خرید و فروش اینترنتی باید به یک باور تبدیل و در تمامی لایه  های شبکه جاری و ساری گردد از مدیران خواست تا اهمیت این امر را به کارکنان انتقال دهند.

مهری بر تشکیل کارگروه های مختلف در زمینه توسعه سرویس خرید و فروش اینترنتی تاکید و عنوان کرد: کارگروه ارتقای نرم افزار به ریاست نصیری، معاون توسعه و برنامه ریزی تشکیل تا مشکلات را احصا و شناسایی و به اداره کل سرویس های نوین به منظور بررسی و رفع از سوی مرکز فناوری اطلاعات انتقال دهد.

کارگروه مالی به منظور ساماندهی تسویه حساب با فروشگاه ها به ریاست  علی دوستی معاون مالی و اداری  و کارگروه بین الملل به منظور ایجاد و راه اندازی سرویس خرید و فروش با کشورها با نظارت دفتر امور پست بین الملل دیگر کارگروه های مورد تاکید مدیرعامل در این جلسه بود.

وی با اشاره به رشد فزاینده شبکه های موازی از مدیران خواست با جدیت اصلاح فرایندها را در دستور کار قرارداده تا بتوانند سهم خوبی از بازار را به خود اختصاص دهند.

در ادامه نجاری با بیان این که فعالیت پست اغلب کشورها بر سرویس خرید و فروش اینترنتی پایه گذاری شده و این سرویس بازار گسترده ای را به خود اختصاص داده تاکید کرد: با توجه به وجود رقبای بسیار باید همه با همدلی و آینده نگری با جدیت  ارتقای این سرویس را در دستور کار قراردهیم.

وی مشکلات موجود سرویس را به سه حوزه نرم افزار، مالی و توزیع مرتبط دانست و بر آموزش مستمر توزیع  و همچنین تفکیک موزعین سرویس خرید و فروش اینترنتی تاکید کرد.

عضو هیات مدیره درخصوص بخش قبول، از استان ها خواست به منظور حفظ حیثیت و اعتبار مجموعه بر عملکرد شرکت ها و محتوای کالاها نظارتی ویژه اعمال نمایند.

ایمن سازی و استانداردسازی لفاف، رفع موانع خرید و فروش بین الملل، تعامل با تعاونی های استان و پرهیز از بخشی نگری دیگر محورهای نجاری در این نشست بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-07 23:15

افزودن دیدگاه جدید