کد مطلب: 

171800

نتایج نظرسنجی سیتنا در مورد رضایت کاربران از اینترنت 3G اپراتورها

کاربران سیتنا با شرکت در نظرسنجی این پایگاه خبری به سوال "تا کنون، از اینترنت 3G کدام اپراتور استفاده کرده و راضی بوده‎اید؟" پاسخ دادند.
نتایج نظرسنجی سیتنا در مورد رضایت کاربران از اینترنت 3G اپراتورها

با شرکت کاربران سیتنا در نظرسنجی اینترنتی این پایگاه خبری با عنوان "تا کنون، از اینترنت 3G کدام اپراتور استفاده کرده و راضی بوده‎اید؟" نتایج ذیل حاصل شد:

همراه اول - 14 درصد / ایرانسل -  24 درصد / رایتل - 23 درصد

تا کنون از 3G استفاده نکرده ام - 39 درصد

نکته قابل توجه در این نظرسنجی درصد پایین کاربران راضی از اینترنت نسل بالای همراه اول نسبت به تعداد بالای مشترکان این اپراتور است؛ که انتظار می‌رود با تکمیل شبکه‌ی نسل بالای این اپراتور که گسترده ترین شبکه‌ی اپراتوری در سطح کشور را دارا می‌باشد، طی ماه‌های آتی شاهد افزایش رضایت نسبی مشترکان این اپراتور باشیم. 

نکته دیگر درصد بالای مشترکان راضی از اینترنت 3G رایتل نسبت به تعداد کمتر مشترکان این اپراتور در مقایسه با دو اپراتور دیگر است که نشان از سطح بالای رضایت مندی مشترکان این اپراتور از اینترنت نسل بالای رایتل است.

و موضوع آخر آنکه 39 درصد از کاربران تلفن همراه شرکت کننده در این نظرسنجی تا کنون از اینترنت 3G استفاده نکرده‌اند که عدم استفاده این تعداد از کاربران از اینترنت 3G نیز باید مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-12-20 02:25

دیدگاه‌ها

تصویر Arash
نظرشنجی شما رضایت ندارم نداشت ... کاش به این شکل مطرح می‌شد: از همراه اول و رضایت دارم از همراه اول و رضایت ندارم از ایرانسل و رضایت دارم از ایرانسل و رضایت ندارم از رایتل و رضایت دارم از رایتل و رضایت ندارم نظر سنجی شما لزوماً صحت ندارد.
ارسال شده توسط Arash در 30 آذر 93 - 11:18

افزودن دیدگاه جدید