کد مطلب: 

171594
مدیر روابط عمومی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان:

الکامپ بهترین فرصت برای تعامل شرکت های داخلی و خارجی با یکدیگر

مدیر روابط عمومی و مسوول بین الملل موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، گفت: با قرار گرفتن شرکت ها در کنار یکدیگر و بررسی نقاط ضعف و قوت و ایده برداری از یکدیگر یک حرکت رو به رشدی برای صنعت ای تی کشور حاصل می شود.
الکامپ بهترین فرصت برای تعامل شرکت های داخلی و خارجی با یکدیگر

به گزارش سیتنا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه الکامپ ، محمد رضا سلطانی شیرازی با بیان اینکه نمایشگاه الکامپ یک فرصت مهم در عرصه فضای مجازی و حوزه ای تی است، افزود: این نمایشگاه فرصت مناسبی است که شرکتهای حاضر در این حوزه فعالیت های خود را به عرصه نمایشگاه بگذارند.
وی با بیان اینکه جا به جایی هایی که در تیم اجرایی نمایشگاه الکامپ حاصل شد کار را برای شرکت کنندگان بسیار سخت کرده بود گفت: با این وجود کارها به صورت فشرده برگزار شد و ما توانستیم محصولات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز برای نمایشگاه را آماده و به عرضه نمایش بگذاریم.
محمد رضا سلطانی شیرازی با بیان اینکه  شرکت ها حضور خوبی در این دوره از نمایشگاه داشتند اظهار کرد: الکامپ یک فرصت مناسب برای عرضه و معرفی محصولات و خدمات شرکت های مختلف به مردم است که آنها باید قدر این فرصت را دانسته و به بهترین شکل ممکن از ان استفاده کنند.
مدیر روابط عمومی و مسئول بین الملل موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان گفت: تعامل شرکت های داخلی با یکدیگر و تعامل آنها با شرکتهای خارجی فعال در صنعت ای تی سی می تواند زمینه ساز یک حرکت رو به جلو در این حوزه را فراهم کند که زمینه ساز برپایی نمایشگاهی قدرتمند از جمله الکامپ است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-12-09 17:23

افزودن دیدگاه جدید