کد مطلب: 

16467

تخلف آشکار ایرانسل در ارائه‎ی اینترنت 3G با سرعت بالاتر از حد مجاز!

در حالی که ارائه‎ی مجوز اینترنت نسل بالا به دو اپراتور تلفن همراه در هفته‎های اخیر به مبحثی چالش برانگیز تبدیل شده است، ایرانسل با تخطی از ضوابط وزارت ارتباطات در ارائه‎ی اینترنت همراه با سرعت بالاتر از 128 کیلو بیت بر ثانیه، نسبت به ارائه‎ی اینترنت همراه با سرعت بالاتر از حد مجاز اقدام کرده است.
تخلف آشکار ایرانسل در ارائه‎ی اینترنت 3G با سرعت بالاتر از حد مجاز!

به گزارش خبرنگار سیتنا، طی هفته‎های اخیر راه‌اندازی اینترنت همراه نسل بالا چالش‌هایی را به همراه داشته است. بخشی از این تنش‌ها ناشی از عدم تایید و تصویب نهایی پیوست فرهنگی اینترنت نسل سوم و بالاتر است و بخشی نیز به حوزه‎ی عملکردی اپراتورها در ارائه‎ی خدمات نسل بالا برمی‎گردد.

ایرانسل که به تازگی مجوز ارائه‎ی اینترنت نسل سوم را دریافت کرده است، سرعت اینترنت همراه نسل بالا را بر پایه‎ی مکان جغرافیایی مشترک و نه بر اساس ضوابط مورد تایید سازمان تنظیم مقررات تعیین می‎کند. طبق این رویه، مشترکان ایرانسل با قرار داشتن در نقاط  تحت پوشش اینترنت 3G این اپراتور می‌تواند از حداکثر سرعت دسترسی به اینترنت بهره مند شوند؛ بدون آنکه مدارک لازم برای استفاده از این سرعت بالا را برای اپراتور ارسال کرده باشند.

اگرچه دستیابی به اینترنت مطلوب، با کیفیت و سرعت بالا یکی از الزامات عصر حاضر به شمار می‎رود، ولی توجه به ساختار اجتماعی- فرهنگی هر جامعه و در نظر داشتن الزامات قانونی برای نحوه و سطح دسترسی به این تکنولوژی، می‎تواند از چالش‎های احتمالی دسترسی بدون سطح همگان به این تکنولوژی نیز بکاهد. 

حساسیت‌های موجود در حوزه‎ی نحوه‎ی دسترسی به این تکنولوژی نوین ارتباطی تا بدان جاست که بسیاری از کارشناسان علوم ارتباطات نیز نسبت به سطح دسترسی بدون لایه‎ی همگان به این تکنولوژی نیز ابراز نگرانی کرده‎اند.

به گزارش خبرنگار سیتنا، در همین راستا بی‌توجهی اپراتورهای تلفن همراه به قوانین ابلاغی وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات در حوزه‎ی ارائه‎ی اینترنت پرسرعت نیز ممکن است پیامدهای غیرقابل جبرانی را به همراه داشته باشد.

برای ارائه‎ی اینترنت همراه، هر سه اپراتور تلفن همراه موظف‌ اند با توجه به قوانین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اقدام کنند و برای ارائه‎ی اینترنت با سرعت بالاتر از 128 کیلو بیت بر ثانیه مدارک لازم جهت ارتقاء سرعت را از مشترکان دریافت و پس از آن نسبت به افزایش سرعت اقدام کنند.

در این راستا و طبق بررسی‌های خبرنگار سیتنا، اپراتورهای همراه اول و رایتل در شرایط استفاده از اینترنت با سرعت بیش از 128 کیلو بیت بر ثانیه، مدارک مورد نیاز را از کاربران درخواست می‎کنند و ارائه‎ی این خدمات منوط به تایید نهایی مدارک مشترکان از سوی  اپراتورهای مربوطه است، اما ایرانسل در شرایطی خارج این ضوابط اقدام می‎کند.

برای روشن شدن علت دسترسی عموم مشترکان ایرانسل به اینترنت همراه با سرعت بالاتر از 128 کیلو بیت بر ثانیه، موضوع را با دکتر صادق عباسی شاهکوه، معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رایویی مطرح کردیم.

وی درباره‎ی ارائه‎ی اینترنت همراه با سرعت بالا به خبرنگار سیتنا، گفت: «یک دستور العمل برای افرادی که نیاز به اینترنت با سرعت بالا دارند مانند اساتید دانشگاه، خبرنگاران و .. از قبل وجود داشت و دستورالعمل جدیدی در این باره نیست. ارائه‎ی اینترنت همراه نسل سوم به مشترکان اپراتورهای همراه اول و ایرانسل طبق روال قبل و مانند رایتل ارائه می‌گردد و همان چیزی که تا به حال بوده برای مشترکان اعمال خواهد شد. دستیابی به سرعت بالا منوط به ارائه مدارک مورد نیاز است و محدودیت‌ها برای دسترسی به سرعت بیشتر از 128 کیلو بیت بر ثانیه هنوز وجود دارد.»

در همین حال، در سایت ایرانسل و در بخش بسته‎های اینترنت همراه، علی رغم ثبت حجم و قیمت، سرعت اینترنت ارائه شده به مشترکان مشخص نشده است.


 

به همین منظور و برای روشن شدن وضعیت دسترسی به اینترنت پرسرعت همراه ایرانسل، با کارشناسان واحد مشتریان ایرانسل تماس گرفتیم. اپراتورهای ایرانسل میزان سرعت اینترنت همراه نسل بالای این اپراتور را منوط به موقعیت مکانی مشترک می‎دانند و تاکید می‎کنند که سرعت اینترنت 3G برای مشترکان ایرانسل تا تکمیل سراسری شبکه‎ قابل کنترل نیست.

کارشناسان ایرانسل درباره‎ی نحوه‎ی اطلاع از میزان سرعت اینترنت تلفن همراه مشترکان، اضافه می‎کنند: «سرعت اینترنت شما در محدوده ای که هستید، مشخص است و با توجه به آن می‌توانید از سرعت اینترنت خود مطلع شوید. در برخی از مناطق سرویس 3G فعال شده و مشترکان می‌توانند از این سرویس استفاده کنند. هنگامی که علامت 3G+ ، H یا H+ بر روی گوشی‌های همراه مشخص شده سرعت اینترنت از 128 کیلو بیت بر ثانیه تا 20 مگا بیت بر ثانیه (حداکثر ظرفیت شبکه) است و هنوز تعرفه‌ای ندارد که خودتان بتوانید انتخاب کنید و بسته به منطقه‌ای که در آن قرار دارید، از سرعت‌های مختلف می‌توانید استفاده کنید.»

اپراتورهای ایرانسل اضافه می‎کنند: «اگر جایی باشید که اینترنت نسل سوم هنوز فعال نشده و علامت G فعال باشد، حداکثر سرعت 40 کیلو بیت بر ثانیه و اگر E بر روی نمایشگر تلفن همراه ظاهر شد، حداکثر سرعت اینترنت شما 140 کیلو بیت بر ثانیه خواهد بود. بنابراین با توجه به علامتی که بر روی گوشی ظاهر می‌شود، سرعت اینترنت در آن محدوده برای شما قابل استفاده است و فعلا تا وقتی که سرویس 3G در سراسر کشور فعال نشود، سرعت دسترسی مشترک مشخص نیست و بعد از راه‌اندازی تعرفه مشخص می‎شود.»

اپراتورهای ایرانسل می‎گویند تاکنون دستور جدیدی برای دریافت مدارک از مشترکان برای دسترسی به اینترنت با سرعت بالاتر از 128 کیلو بیت در ثانیه دریافت نکرده‎اند و می‎گویند: «طبق علامتی که بر روی نمایشگر تلفن همراه شما فعال شود، سطح دسترسی از 128 کیلو بیت بر ثانیه تا 20 مگا بیت بر ثانیه فعال خواهد بود و اگر موردی برای ارسال مدارک باشد از طریق سایت یا رسانه‌ها اعلام خواهد شد و هنوز موردی در این زمینه وجود ندارد.»

در نهایت می‎توان گفت در شرایطی که راه‌اندازی اینترنت نسل سوم و بالاتر در هفته‎های اخیر با حواشی بسیار همراه شده است؛ قانون شکنی اینچنینی ایرانسل در ارائه‎ی بدون ضابطه اینترنت به مشترکان و تخطی از ضوابط مدون سازمان تنظیم مقررات، تنها می‎تواند توسعه‎ی قانونمند اینترنت همراه در کشور را با چالش‎های بیشتری مواجه کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-04 22:26

دیدگاه‌ها

تصویر حسین
من الان دارم از اینترنت ایرانسل با سرعت ۶ مگابایت استفاده میکنم و تا حالا هم اشکالی نداشتم
ارسال شده توسط حسین در 30 بهمن 95 - 10:34
تصویر گمنام
من با دیدن این خبر خیلی متعجب شدم سرعت اینترنت که بیشتر باشه بهتره که بعد با دیدن نظرات عزیزان هموطن متوجه یک مسائلی شدم و دیدم حدسم درست در اومد.. فقط میتونم بگم؛ ملت رو خر حساب نکنید..
ارسال شده توسط گمنام در 29 بهمن 94 - 07:55
تصویر ا
سید جان با همون 128 هم میشه افکار و تخریب کرد خوشم میاد شما دیگه از اینور بوم افتادی شیطان بزرگ و امثال شما ها که وقت عمل تو سوراخ موش قایم میشید و فقط بلدید شعار بدید بزرگ کردید اگر نه همه به اندازه خودشون درک شعور دارن
ارسال شده توسط ا در 27 آذر 94 - 00:46
تصویر عزیز
سید جان !!! دوست عزیز شما در حد فهم و شعورت حرف میزنی !!! حرفت صحیح در ضمن من الان دارم خودمو جر میدم وایمکس ایرانسل با سرعت بالاتر از 128 بگیرم !!!! متوجه اید ؟؟؟
ارسال شده توسط عزیز در 10 مرداد 94 - 22:42
تصویر سید
بسمه تعالی خدا را شاکر بر نعمتهایی بی حسابش هستیم با خواندن برخی از نظرات خوانندگان بسی افسرده شدم برادران و خواهران اینترنت از دسیسههای شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی ست ملت ایران نیازی به اینترنت نداشته و نخواهد داشت ملت ایران بجای اینترنت این وسیله شیطانی که جز تخریب فکر جوانان رسالتی ندارد بایندر فکر کار تلاش و روزی حلال باشد اینکه امروز می بینیم سرعت اینترنت بسیارپایین است باید ممنون باشیم .. چنین مصلحت دیدند جوانان ما باید به خطراتی که امروز جهان اسلام را تهدید می کند آگاه باشند
ارسال شده توسط سید در 29 تير 94 - 00:45
تصویر ناشناس
جمع کنید سایتتون رو... واقعا با دیدن این خبر متاسف شدم بگذارید ایران پیشرفت کند... چرا از اینترنت و ارتباط به جهان می ترسید مگر شک دارید به خودتان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارسال شده توسط ناشناس در 16 ارديبهشت 94 - 01:55
تصویر erfan
فقط می تونم بگم برای این سایت و این نوع طرز فکر متاسفم! خجالت بکشید تو قرن 21 ... بسته دیگه... آقاجون اگه میخواستیم سرعت همان 128 باشه که که همان 2g کافی بود، الن شما به 2020 مخابرات زنگ بزن اینترنت دو مگ برات وصل می کنه بدون اینکه هیچ مدرکی چیزی ازت بخواد یا به ISP ها یه سری بزن بدون مدرک بهت اینترنت با 10 برابر سرعت 128 کیلوبیت برثانیه میدن!!! واقعا شما اسم خودتو گذاشتی خبرنگار؟؟؟ برات متاسفم! خدارو شکر فعلا هم رایتل و هم همراه اول و هم ایرانسل دارن سرعت بالاتر از 128 میدن به همه... جمع کنید این قانونو... چرا جلوی تکنولوژی و پیشرفت رو می خواهد بگیری؟؟؟ میگویید که برحق هستیم...پس چرا از اینترنت واز روبرو شدن با جهان می هراسید...؟؟؟ *** واقعا برای خبرگزاریتون متاسفم که برای مطرح کردن خودش این چنین خبرایی میذاره!! الان به شما فشار اومده؟ فردا که سرعت بیاد پایین اولین نفر شمایی که می گی اینترنت کم سرعته و ... لطفا بگذارید ایران عزیز از عقب ماندگی نجات پیدا کنه... جوک باحال سال : اینترنت پر سرعت 4G یا نوترینو با سرعت 128 کیلوبیت برثانیه!!!! خخخخخخخ
ارسال شده توسط erfan در 16 ارديبهشت 94 - 01:52
تصویر امین رضا
سایتتون را جمع کنید مطعنم شما از همراه اول پول گرفتید ایرانسل را خراب کنید چون همراه اول عقب افتاد در نسل تری جی در ضمن در سال 2018 نسل پنجم همزمان با اغاز جام جهانی افتتاح می شئدکه سرعتش قابل مقایسه با فور جی نیست حالا برید گیر بدید به ایرانسل
ارسال شده توسط امین رضا در 14 ارديبهشت 94 - 07:16
تصویر حسین
واقعا دیگه . قیمت ها دو برابر شد سرعت ها هم هیچ تغییری نکرده واقعا مردم رو مسخره کردین ؟ اخه داداش گلم سرعت اینترنت پایین باشه چه نفعی به ملت داره؟ یعنی اینجوری ملت کمتر از این منحرف میشن که شدن ؟وای به حالتون که این همه گرونی و کم فروشی تو اخرت جواب داره . و بدتر از اون هنوز مملکت ما معنی امر به معروف و نهی از منکر رو نمیدونن چیه . واقعا متاسفم
ارسال شده توسط حسین در 02 فروردين 94 - 09:37
تصویر ژان والژان
خاک تو سر ایرانسل با این سرعت اینترنت حلزونیش. کلا رو اعصابه. الان میخوام گوشی الجی جی3 خودمو بکوبم به دیوار. یه موقعی خیلی خوب بود الان یه پیام تو وایبرم نمیتونه بفرسته!!!!! از ارتباطاتم عقب موندم با رفقای بین المللی از توکیو بگیر تا شیکاگو دیگه نمیتونم ارتباط داشته باشم؟؟؟؟ اینم شد دهکده جهانی؟؟؟ کم کم دارم احساس میکنم دارم تو یه زندان بزرگ زندگی میکنم. توی هزاره سوم باشی و کلافه از سرعت اینترنت. کوفتت بشه ایرانسل این همه پول از ملت میگیری اونوقت میای گنجشک رنگ میکنی جای قناری به مردم میفروشی. بعدشم هی زرررر میزنی من 3جی دادم 4جی دادم ملت استفاده میکنن.
ارسال شده توسط ژان والژان در 11 اسفند 93 - 03:36
تصویر siavash85_ma
سلام جوون مردم نمیتونه ازدواج کنه اونوقت اینا گیر دادن به سرعت اینترنت. اگه راست میگید شرایط ازدواج را فراهم کنید تا جوانها به انحراف کشیده نشن. نه اینکه بیاید جلوی تکنولوژی و پیشرفت را بگیرید. به فکر نیاز جوان باشید نه سرکوب نیاز
ارسال شده توسط siavash85_ma در 02 اسفند 93 - 15:37
تصویر ...
برید همراه اول بخرید هم سرعتش 900 کیلوبایت بر ثانیه هست هم قیمتش خیلی ارزون تره پنج گیگ یک ماهه ده هزار تومن ولی ایرانسل چی با این سرعت دو گیگ یک ماهه بیست هزار تومن کی میخره این بسترو اخه به هر کشوری نشون بدی بهت پناهندگی میده
ارسال شده توسط ... در 25 بهمن 93 - 18:38
تصویر شروین
خجالت بکشید از خبرتون شما فقط در فکر محدود کردن سرعت اینترنت برای مردم هستید برید از کشورهای دیگر یاد بگیرید
ارسال شده توسط شروین در 23 بهمن 93 - 23:48
تصویر امیر
چشم کسایی که نمیتونن ببین کور !!!!
ارسال شده توسط امیر در 07 بهمن 93 - 09:49
تصویر ناشناس
تورو قران جمع کنید این مسخره بازیارو مردم میفهمن دارین باهاشون چه کار میکنین
ارسال شده توسط ناشناس در 21 دى 93 - 09:11
تصویر یک انسان که شما حیوان میپندارید
میگویید که برحق هستیم...پس چرا از اینترنت واز روبرو شدن با جهان می هراسید...؟؟؟
ارسال شده توسط یک انسان که شما حیوان میپندارید در 12 دى 93 - 17:43
تصویر ناشناس
E یعنی 2G, نوع شبکه رو به WCDMA only تغییر بدید.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
چه وضعشه اخه هى دلمون خوشه اينترنت 3G با سرعت بالا اومده تو کشورمون بعد اينا ميان ميرينن توش نه به اون موقع که حتى بعضى شبا تا دو مگ سرعت داشت نه به الان که زياد زيادش 75KB
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
یکی به داد مابرسه اینترنت 512کیلو گرفتم سرعت 8 کیلو میده زنگ میزنم ایرانسل میگه اگه کمتر از 8 کیلو بشه پاسخگو هستیم.تو رو خدا به این نمیگن دزدی؟؟؟!
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر امیر
من نمیدونم شماها چرا چوب لای چرخه تکنولوژی میکنید-الان همه از طریق نرم افزار لاین-وایبر-اسکایپ و غیره هم تماس تصویری دارن هم میتونن کار غیر فرهنگی بکنن-تکنولوژی رو دیگه نمیتونن محدود کنن-به جای محدودیت سرعت فرهنگ سازی کنین-برین دنبال ریشه نه شاخه-همین
ارسال شده توسط امیر در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
شما بخیلی مگه چش نداری ملت ایران ی اینترنت در حد لیاقتشون داشته باشن خجالت بکش رفتی اینهمه نوشتی که چی واقعا که/؛
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
واقعا متاسفام با این خبرت سیتنا!! اخه چرا وقتی یه شرکتی اومده یه سرعت در حق ملت میده میای اینجا خرابش میکنی؟؟ چرا وقتی خیلی از شرکتهاکه در بسیاری از موارد سرعت قانونی کاربر رو نمیدن توی خبرهات تگ قانون شکنی و.... بهش نمیچسبونی؟؟ فقط با ایرانسل مشکل داری؟!!
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
خجالت بکشید کمتر از یک سال مونده به پایان برنامه پنجم توسعه که گفته در پایان این پنج سال ایران رتبه دوم در منطقه را در کارکرد اینترنت خواهد داشت نه تنها به این نرسیده رتبه اخر در منطقه و رتبه 161 1ز 192 کشور است ضمنا از نظر گرانی هم ایران رتبه اول را داراست یعنی 120 برابر ژاپن و 2 برابر افغانستان
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
واقعا خجالت میکشم که اسم سایت شما سایت تکنولوژیه! این عقب ماندگی فناوری تا کجا ادامن داره؟ وای بر مملکت ما که سایت آی تیمون شما باشی!!!
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
مخابرات الان داره اینترنت با سرعت 5 تا 10 مگ میده چرا ایرادی نگرفتید ؟ نکنه باج بگیر کسی هستید؟ایرانسل عرصه براتون تنگ کرده
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
ول كنين بابا تو قرن 21 خجالت بكشيد تا كي ؟بسه ديگه
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
شوخی میکنین؟؟؟ حتما شما هم میگین 128 کیلوبیت اینترنت پر سرعته؟؟؟؟ خدایا داری مارو شکنجه میکنی !!
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر علی
با این کارا میخوای قیمتای بالای همراه اول را توجیه کنی؟ جمع کنین این سایت در پیتتون رو که فقط ...
ارسال شده توسط علی در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
واقعا که؟ واقعا یک عده ازسنگ انداختن چه سودی میبرند؟ هرکه شعور داشته باشه میفهمه که اینترنت با سرعت بالاهمش برای کارهای بد نیست تاسف برانگیزه خوب شد مسولان دولت کنونی مثل اینا فکر نمیکنن خدا رو هزارمرتبه شکر
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر متاسفم
سیتنای عزیز رییس رگولاتوری اعلام کرد که دریافت سرعتهای بالاتر از یک مگابیت برای کلیه هموتنان عزیزمون آزاد هست و نیازی به دریافت هیچ گونه مدارکی نداره.همچنین رایتل و همراه اول هم میتونن هر سرعتی رو که بخوان،به مردم ارایه کنن.میدونم که اعلام این خبره رگولاتوری برخلاف خواسته شماست و از انتشارش معذورید!!!واقعا براتون متاسفم...
ارسال شده توسط متاسفم در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
اسم خبرگزاری درپیتتونو بزارین خبرگزاری عصر حجر . خبرگزاری که بگه سرعت اینترنت بیاد پایین باید درش تخته بشه چون دقیقا این حرف مقابل مفهوم خبرنگاری و پخش کردن اخبار هست که الان بهترین ابزارش همین اینترنته . اخبار جهت دارتونو بندازین تو چاه ...
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
سرعت ايترنت همراه اول الان 300 کيلوبايته بعد براى ايرانسل تخلفه براى همراه اول نه
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
نظرات این خبر عالیه... واقعا لذت بردم مشخصه همراه اول سوخته با اون قیمت های مسخره و سهمیه بندی شدش
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر bahar
من رشتم روانشناسیه..اینو بدونید هرچقدر انسان رو از چیزی منع کنید بیشتر اونو طلب میکنه..باید مسایلو عادی جلوه داد...از این تکنولوژی فقط مشکلات جنسیشو میبینید؟برین امار بگیرین تعداد بازدید صفحه های جنسی تو کشورای با سرعت نت بالا و بدون فیلتر کمترین نمره رو داره...دنیا داره رو 3000m کارمیکنه و پیشرفت میکنه..شما ارتباطاتواظلاعاتو ول کردین رفتین سراغ کوچکترین مشکلش
ارسال شده توسط bahar در 11 دى 48 - 04:03
تصویر علی اصغر شفیعی
با کمال احترام ازتون میخوام ساکت شین. من الله توفیق
ارسال شده توسط علی اصغر شفیعی در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
باهمین نسل 2میشه سرعت256 بدن حالااومدن بانسل3و4 128میدن مردم فهم و درک دارن
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر فرهاد
از دیدن این خبر متاسف شدم لطفا بگذارید ایران عزیز از عقب ماندگی نجات پیدا کنه
ارسال شده توسط فرهاد در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
آقاجون اگه ميخواستيم سرعت همان 128 باشه كه كه همان 2g كافي بود الآن همه كشورها حتي افغانستان هم الآن دنبال 4g و 5g است و ما هنوز داريم سر 3g چونه مي زنيم بابا اينچا ايرانه و مردمش خب مسائل جهاني رااز هر نوعش مي فهمند بريد كشورهاي عقب مونده اطراف اين حرفها رو بزنيد كه حرفاتون خريدار داشته باشه و با زياد كردن اين اخبار انقدر به اين دولت فهميده فشار نياوريد و چوب لاي چرخش نگذاريد
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر الیناز
گوشی 2میلیونی دارم.زده 3G.اونوقت یه عکس 40 کیلوبایتی رو باز نمیکنه.پیش ده نفر رفتم.گفتن از سرعت اینترنتت هست.علامت E هم بالاش میاد.ضمن اینکه بسته ی ده هزارتومانی 2GIGگرفتم.و هنوز 1999مونده.عجیبه.عجیییییییییییییییییییییب
ارسال شده توسط الیناز در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
فقط میتونم بگم برای خودم متاسفم و تمام
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر حسام
براي خبرگزاريتون متاسفم كه براي مطرح كردن خودش اين خبرهاي الكي ميزنه. الان به شما فشار اومده؟ فردا كه سرعت بياد پايين اولين نفر شمايي كه مي گي اينترنت ايرانسل كم سرعته و ...
ارسال شده توسط حسام در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
کی دیگه میخوایم به افغانستان برسیم تو رو قران گناه ما چیه ؟ایران چی کم داره ازین کشورای عقب مانده یعنی در حد اونام نیستیم؟
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
واقعا اسم خودتون را خبرنگار میذارید اصلا فهم و درک و شعور دارید شما حتما پت و مت بیشتر از شما ها میفهمند کسایی مثل شمایید که جلوی پیشرفت این کشور را گرفتید واقعا برای احمق هایی مثل شما متاسفم
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
من که اینترنت adsl رو با 4مگ گرفتمو دانلودش کم کم در بدترین شرایط 2مگ هستش نه از من مجوز خواستن نه دادم الان واسه موبایل گزارش گرفتن عجبا adsl ماله مخابرات که دولتیشه نخواسته اونوق برا موبایل میخوان بازم عجبا...
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
گرفتار شدیما از دست این سازمان اینترنته چیه همش دوست داره سرعتارو کم کنه قیمتارو زیاد
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
متاسفم,حتما با این سرعت دوست دارید,خبرگذاری تون و با ٣جی وبگردی کرد؟!؟!؟!
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید