کد مطلب: 

16239

افزایش 3 میلیونی کاربران اینترنت پرسرعت طی یک سال اخیر

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: از سال گذشته تاکنون سه میلیون کاربر در سطح کشور به استفاده‌کنندگان اینترنت پر سرعت اضافه شده‌اند.

 

به گزارش سیتنا، مهندس "محمود خسروی" رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در نشستی با مدیران و فعالان حوزه ICT ، افزود: استان آذربایجان غربی از موقعیت ارتباطی استثنایی برخوردار است.

 

وی اظهار کرد: با توجه به مرز مشترک آذربایجان غربی با کشور ترکیه که راه ارتباطی با اروپا محسوب می شود، ما سرمایه گذاری های خاص و ویژه ای برای توسعه درگاه‎های بین المللی در این استان انجام داده ایم.

 

مهندس خسروی در خصوص وظایف دولت در ارتباط با حوزه ICT گفت: دولت وظیفه دارد در دو بخش فعالیت داشته باشد، با توجه به وظایفی که در برنامه پنج ساله پنجم توسعه پیش بینی شده است. همچنین برای تحقق دولت الکترونیک قبل از هر چیز بایستی زیرساخت ها توسعه پیدا کنند.

 

وی ادامه داد: دولت در اولویت دوم باید در تنظیم مقررات، تنظیم چهارچوب فعالیت ها، صدور پروانه ها و حفاظت از سرمایه گذاری همکاری ویژه ای با بخش خصوصی داشته باشد.

 

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: پیش بینی شده که در دو سال آینده برای توسعه زیرساخت‎ها 10 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-08-24 07:12

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
میشه از جناب وزیر بپرسید:چرا تعرفه ها بدون هیچ گونه اطلاع رسانی 2/5 برابر شد؟؟؟ درصورتی که ابتدای آغاز به کار دولت وعده کاهش تعرفه ها و افزایش سرعت را دادید.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید