کدخبر :1364 پرینت
05 بهمن 1390 - 11:19

مرکز پاسخ گویی پنج شماره ای خدمات SLA زیرساخت راه اندازی شد

متن خبر

مرکز پاسخ گویی خدمات SLA شرکت ارتباطات زیرساخت به صورت شبانه روزی از طریق شماره تلفن 42811 پاسخ گوی مشترکان سرویس های دیتا است.

به گزارش سیتنا از دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت، مهندس  «حسن کریمی» مدیرکل مهندسی عملیات شبکه دیتا  این شرکت، افزود: این مرکز با هدف اجرای بهینه موافقتنامه سطح خدمات (SLA) خدمات دیتا و با هدف بهبود پاسخگویی و افزایش رضایتمندی مشتریان شرکت ارتباطات زیرساخت راه اندازی شد.

 

مدیرکل مهندسی عملیات شبکه دیتا شرکت ارتباطات زیرساخت، افزود: این شرکت با راه اندازی مرکز پاسخگویی پنج شماره ای 42811 ، ضمن ارتقاء وضعیت پاسخگویی به مشتریان ، امکان پیگیری وضعیت ارتباطات دیتای شرکتهای طرف قرارداد را فراهم  کرده است .

 

مهندس کریمی در ادامه گفت: مشتریان خدمات دیتای شرکت ارتباطات زیرساخت که دارای قرارداد مستقیم با این شرکت هستند، با تماس با شماره 42811 در هر ساعتی از شبانه روز ، امکان پیگیری مشکلات احتمالی خطوط ارتباطی خود را دارند.

 

مدیرکل مهندسی عملیات شبکه دیتا شرکت ارتباطات زیرساخت، افزود: با تماس مشترک، به صورت خودکار، بر اساس شرایط SLA  اقدام  می شود و مواردی که  افت کیفیت و یا قطعی احتمالی ناشی از افت کیفیت سیستم های فنی شرکت ارتباطات زیرساخت باشد، بر اساس مفاد SLA  و موارد مربوط به جرایم اقدام می شود.

 

وی تصریح کرد: پیش از این، ارایه خدمات  برای پیگیری شبانه روزی وضعیت ارتباطات و رفع خرابیهای احتمالی، با اختصاص چند خط تلفن معمولی انجام می شد، اما هم اکنون با استفاده از این سامانه پنج شماره ای و باتوجه به ضبط تمامی  مکالمات ، اقدامات فنی و پیگیری های بعدی نیز با شرایط بهتری امکان پذیر خواهد شد.
 انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.