کدخبر :13139 پرینت
08 اسفند 1392 - 13:46

نحوه‎ی پیگیری جالب رایتل برای رفع مشکل یک مشترک

نحوه پیگیری جالب رایتل برای رفع مشکل یک مشترک در قالب پاسخ به مطلب یک کاربر در سایت تابناک منتشر شده است.

متن خبر

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک برای این سایت ارسال شد که نتیجه پیگیری تابناک برای رفع مشکل مشترک رایتل و پاسخ روابط عمومی رایتل، در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

اینجانب دارنده یک خط دیتای رایتل می باشم.متاسفانه در آخرین خرید بسته سه ماهه بدلیل تغییرات بوجود آمده در شبکه امکان برقراری اینترنت از طریق تبلت اینجانب به مدل سامسونگ p7500 میسر نگردید و اینجانب چندین بار این مطلب را از طریق تماس تلفنی با خدمات مشترکین رایتل طرح نموده و متاسفانه بعد از پیگیری های متعدد آخرین پاسخ این بوده که با عرض پوزش، کارشناسان فعلا در حال بررسی مشکل هستند و به محض مشخص شدن راه حل با شما تماس می‎گیریم که متاسفانه هیچ تماسی تاکنون گرفته نشده است، حال در آخرین تماس من از امور مشترکین خواسته ام که لااقل مبلغ بسته خریداری به مبلغ در حدود 500/000 ریال را یا برگردانند و یا به خط دیگری بتوانم انتقال دهم که باز هم می گویند امکان این امر میسر نیست جالب است می گویند ما میدانیم که حق با شماست ولی کاری نمی شود کرد.لطفا شما پیگیری فرمایید.

پاسخ رایتل:

با سلام
احتراما پیرو شکواییه شماره 1/68071 که توسط یکی از مشترکین رایتل در سایت خبری تابناک درج گردیده به اطلاع می رساند جهت پیگیری مشکل این مشترک از طرف بخش فنی امور مشترکین رایتل به شرح ذیل با مشترک تماس گرفته شده است:
در تاریخ 92/8/19 در ساعت 8:37 با این مشترک تماس گرفته شده و ایشان پاسخگو نبودند.

در تاریخ 92/8/19 در ساعت 12:19 با این مشترک تماس گرفته شده و طبق درخواست مشترک مقرر شده که مجدد در زمان دیگری با ایشان تماس گرفته شود.

در تاریخ92/8/20  در ساعت 14:37 با ایشان تماس گرفته شده و به ایشان تنظیمات اعلام شد که مقرر شد ایشان تنظیمات را انجام داده و کارشناس رایتل مجددا جهت اطمینان از رفع مشکل با ایشان تماس بگیرند.

در تاریخ 92/8/21 در ساعت 12:23 با این مشترک تماس گرفته شده و ایشان پاسخگو نبودند.

در تاریخ 92/8/21 در ساعت 14:21 با این مشترک تماس گرفته شده و سیم کارت و دستگاه جهت کنترل کردن تنظیمات همراهشان نبوده و مقرر شد مجددا با ایشان تماس گرفته شود.

در تاریخ 92/8/22 در ساعت 11:31 با این مشترک تماس گرفته شده و ایشان پاسخگو نبودند.
در نهایت نیز جهت پیگیری شکایت این مشترک در تاریخ 92/12/5 با ایشان تماس گرفته شده و مشکل ایشان بررسی شد و مشخص گردید که مشکل از تبلت ایشان بوده و به گفته خود مشترک، سیم کارت در دستگاه‎های دیگر مشکل نداشته و خدمات رایتل برروی سیم کارت به صورت کامل ارائه می شود.

با سپاس
مدیرکل روابط عمومی رایتل

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

وقتی زنگ میزنم به سیمکارت رایتلم میگه خارج از سرویس میباشد
وقتی زنگ میزنم به سیمکارت رایتلم میگه خارج از سرویس میباشد
با سلام چند هفته ای میشه که از سیم کارتم استفاده نکردم و حالا تبلتم که مدل ایسوز هست میزند سیم کارت موجود نیست و نه پیامی برای من می آید ونه پیامی میرود و اینتر نت هم ندارم آیا سیم کارت من سوخته است؟
سلام،من هرچی برای سیمکارتم بسته میگیرم بسته هاش کارنمیکنه
میخوام اطلاعات عمومی من زیادبشه
من که رایتل دارم و از سرویسش راضی هستم، الان 5 ساله سرویس اینترنت ازشون دارم بعد از LTE راه افتادن مه وضعشون بهتر هم شد .

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.