کد مطلب: 

12425

چه تعداد از دختران روسپی تهران از طریق اینترنت به دام افتاده‎اند؟

چه تعداد از دختران روسپی تهران از طریق اینترنت به دام افتاده‎اند؟

در پی دستگیری بالغ بر دو هزار زن خیابانی و بررسی وضعیت آنها، مشخص گردیده ۶۰۰ نفر از آنها روسپی‌گری را به عنوان شغل خود انتخاب کرده‌اند و ۱۴۰۰ نفرشان از طریق شبکه‌های مجازی به این دام افتاده اند.

 

به گزارش سیتنا به نقل از جام نیوز، در پی دستگیری بالغ بر دو هزار زن خیابانی و بررسی وضعیت آنها، مشخص گردیده 600 نفر از آنها روسپی‌گری را به عنوان شغل خود انتخاب کرده‌اند و 1400 نفرشان از طریق شبکه‌های مجازی به این دام افتاده و اقدام به ارتباط‌گیری با مردان هوسران می‌کرده‌اند.

 

این درحالی است که بر اساس آمارهای موجود، هم‌اکنون بالغ بر 5/1 میلیون نفر زن بیوه و مطلقه در کشور وجود دارد و روزانه نیز 160 نفر به این آمار اضافه می‌شود. از سوی دیگر حدود 5/4 میلیون نفر دختر نیز وجود دارند که هنوز ازدواج نکرده‌اند. نکته درخورد توجه اینکه بین سن بلوغ و ازدواج در کشور به شدت بالا رفته است، به طوری که بین سن بلوغ با ازدواج دختران 18 سال و پسران 15 سال فاصله افتاده است.

 

خبر دیگری در این زمینه حاکی است قبل از اجرای طرح جدید نیروی نتظامی تحت عنوان «امنیت اخلاقی» برای برخورد با پدیده بحجابی و بدپوششی در کشور، طی یک دوره یکماهه تعدادی از زنان و دختران بدحجاب دستگیر شدند که وضعیت آنها در ابعاد مختلف بدین شرح است:

 

1- از نظر گروه سنی بالغ بر 78/9 درصد از یادشدگان زیر 15 سال. 9/46 درصد آنها بین 16 تا 20 سال، 5/31 درصدشان بین 21 تا 25 سال و 8/13 درصدشان 26 تا 30 سال سن داشته‌اند.

2- به لحاظ وضعیت تاهل بالغ بر 84/6 درصد از یادشدگان مجرد، 13/1 درصد از آنها متاهل و 2/3 درصدشان مطلقه بوده‌اند.

3- از نظر میزان تحصیلات بالغ بر 46/9 درصد از یادشدگان دارات تحصیلات متوسطه و دیپلم،‌ 27/7 درصد آنها فوق دیپلم و لیسانس و 25/4 درصدشان بالاتر از لیسانس

بوده‌اند.

4- بله لحاظ داشتن شغل بالغ بر 25/4 درصد از یادشدگان محصل، 19/3 درصد از آنها دانشجو، 15/5 درصدشان دارات شغل آزاد، 5 درصد کارمند بخش خصوصی، 11/5 درصدشان خانه‌دار و 17 درصدکارگر یا بیکار بوده‌اند.

5- از نظر نحوه زندگی بالغ بر 38/5 درصد از یادشدگان با والدینشان و 17/7 درصد از آنها با یکی از والدینشان زندگی می‌کنند و 44/88 درصدشان از پاسخ‌گویی به این سوال خودداری کرده‌اند.

6- به لحاظ سابقه دستگیری بالغ بر 87/5 درصد از یادشدگان سابقه دستگیری نداشته اند، 7/5 درصد از آنها برای بار دوم دستگیر شده‌اند و 5/5 درصدشان از پاسخ‌گویی به این سوال خودداری کرده‌اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-01-24 15:56

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
کشته مرده این طرز تفکرت هستم هم وطن فلسفه ی علت و معلوله فلسفه ی خواهرم حجابت را برادرم نگاهت را هستش امیدوارم هیچوت پات نلغزه اخوی
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
(اصول کافی، سیوطی و ...). «اد الفقر ان يكون كفراً»، یعنی: نزدیک است که فقر به کفر بیانجامد»
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر Foxious
نه دوست عزیز. نباید. اما اینجا بحث باید و نباید ها نیست، حقیقت اینه که خیلی ها به این نباید توجه نمیکنند و فریب خورده و یا نیمه آگاه خودشو وا میده. اینکه چه چیزی صحیحه و چه چیزی نیست حقیقت این موضوع رو تغییر نمیده.
ارسال شده توسط Foxious در 11 دى 48 - 04:03
تصویر Foxious
جزو دسته های اولیه هست این موضوع، سطحی نبینید مورد مادی رو. در حال حاضر به علت فقر مالی جامعه بسیاری از پسر ها نمیتونن ازدواج کنن و همین موضوع = تعداد زیادی دختر نا امید از ازدواج. اینجاست که بخش زیادی از جامعه کم کم نا سالم میشه (که شده) و پسری که میبینه تا 40 سالگی محکوم به ازدواج نکردنه و از طرفی به علت کم شعوری (که خیلی ها بهش گرفتارند) خیلی موارد رو از چشم دین میبینن با ایمان ضعیف شده و بعضاً بدون یمان به دنبال هوس رانی از طریق دوستی های خیابانی و اینترنتی میرند و برای این تقاضا عرضه هم در مقابل هست. پسری که از 16 ساعتی که بیداره 16 ساعتشو بیکاره و تفریحات کنترل شده هم براش نیست که واقعاً اسمشو تفریح بشه گذاشت فرصت و انرژی زیادی واسه ی رفتن به سمت مسائل جنسی، مخ زنی و مع ذالک رو داره. همونطورم که خودتون فرمودید فیلم ها و عکس های کذایی هم این موارد رو تشدید میکنن. در صورتی که مشکلات مالی برطرف بشه، همون پسر 8-9 ساعت از زمان مخ زنیش میره واسه ی کار، خستگی کار هم یکی دو ساعت دیگش رو ازش میگیره و این از یک طرف مقداری از این آمار رو پایین میاره. از طرف دیگه چون وضع مالی مقداری بهینه میشه کسایی که "میخواستند" ازدواج کنن اما امکانش رو نداشتند خیلی هاشون از این گروه جدا شده و ازدواج میکنن (و بجای ارتکاب به رابطه ی جنسی نا مشروع هفته ای دو مرتبه به یکی دو ماه یک مرتبه کاهش پیدا میکنه بعضی هم ممکنه واقعاً کلاً جدا بشن از این موضوع) از طرفی چون آمار ازدواج بالا میره امید توی دخترای جوان برای ازدواج بالا میره و آمار اون دسته از دخترایی که به دلیل نا امیدی از ازدواج متزلزل شدن توی نسل های بعدی کاهش پیدا میکنهو این موضوع عرضه رو هم کم میکنه که باز به کاهش تقاضا و بهینه شدن قدرت نظارتی دستگاهای اجرایی واسه برخورد با فساد و باز هم در نتیجه کاهش بیشتر فساد می انجامه. توی هر جامعه ای که فقر وارد بشه فحشا هم وارد میشه. این موضوع در سر تا سر تاریخ بشریت به چشم میخوره. اما نمیشه توی هیچ جامعه ای فساد رو بصورت کامل ریشه کن کرد.
ارسال شده توسط Foxious در 11 دى 48 - 04:03
تصویر Boushoo
چه ربطی داره؟ یعنی هر دختری که بهش پیشنهاد ازدواج شد باید خودشو وا بده؟
ارسال شده توسط Boushoo در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
چرند نگو... وضعيت زندگي اثر داره اما عامل دسته چندمه خيلي از اين فاحشه ها از نظر ثروت مشكلي ندارند يا نمي خوان قناعت كنن يا اونقدر فيلم و عكس كثيف مي بينن فقط مي خوان غريزه شون رو از كثيف ترين راه ارضا كنن...
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر m
راست میگه چرت نگو لطفا. همه چی رو به فقر ربط می دید،اتفاقا آمارا نشون میده خیلیاشون وضعشون خوبه.بر فرضم گرسنه باشی ،از گرسنگی بمیری بهتر از اینکه شرفتو به باد بدی این نهایت بدبختیه آدمه که حاضره شرفشو با هرچیزی معاوضه کنه.اون دنیا نمیتونی به خدا بگی شکمم گرسنه بودم مجبور شدم انسانیتم رو بفروشم.
ارسال شده توسط m در 11 دى 48 - 04:03
تصویر رهگذر
اونهایی که میگن وضعیت اقتصادی باعث شده فاسدبشن،بگن که دوره شاه مااصلافاسدنداشتیم دیگه؟؟!الان توآمریکا،سوئیس،ویاگشورهای ثروتمندمازن فاسدندازیم؟؟ اینهاهمه ازحقارت درون ونداشتن تربیت دینی سرچشمه میگیره!شمابروپدرومادرهای این زن ودخترهای فاسدرابررسی کن میبینی نه دین وایمان درست وحسابی دارندنه عقل وشعوردرست زندگی کردن!بعداین میشه بچه هاشون.من فکرنسل بعدیم که اینهابخوان بشن مادر!یکی دیگه ازایرادهای شخصیتی که باعث بروزفسادمیشه طمعه!اینهااکثراًبه درآمدخودشان قانع نیستندومیخواهندیک شبه ره صدساله بروند،اکثریتشان فقیرنیستندشمافقط رنگ موولوازم آرایش ولباسهای متنوعشون راحساب کنید!الان که مدشده میگن یه ماشین بخریم کیس های بهتری برای تیغ زدن گیرمون میاد!وجالبه که مردهارابه دودسته تقسیم کردند:1-جوانهای خوشگل که فقط بهت شام واودکلن میدن وفقط به درد(...)میخورن.2-مردای زن داریاپیرکه یابدردنخورکه حسابی میشه تیغشون زدوپول خرج میکنندوآخرش هم اگه بخوایم می گیرنمون؟!البته میگن ازهردوموردش داریم.وقتی ازشون میپرسم به نظرتون این مردای زن دارچه جورزنی دارندکه میان سراغ شما؟میگن یه زن ساده،یادهاتی،یاازنظرجنسی بی عرضه!(قابل توجه خانم ها)
ارسال شده توسط رهگذر در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
اینها همشون از بی دینی و عدم اعتقاد سرچشمه میگیرن. اگه فقط چن درصد از اموزه هایی دینی رو وارد زندگیمون کنیم هیچ زمان این مشکلات را نخواهیم داشت
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر مجرد
وضیعت زندگی درست بشه،وضعیت کار تو جامعه درست بشه،فقر بیاد پایین همه این آمارها به صفر میرسه،دنبال علت بگردین، و سعی کنین برای اونا راه حل پیدا کنین،ولی افسوس که همه....
ارسال شده توسط مجرد در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
شما خودتون رو بي جهت ناراحتت نكنيد. بازار عرضه و تقاضاست!!! تا آقاياني هستند كه با بي جنبگي و نديده گرفتن حقوق زن و بچه دنبال اين خانم ها مي افتند و مشت مشت پولي كه حاضر نيستند يك ذره اش را خرج خانواده كنند پاي اين ها مي ريزند اين خانم ها هم پيدا مي شند!! نه تخصص مي خواد نه زحمت نه سواد! حقوقش از هر كارمندي بيشتره! متاسفم بيشتر واسه آقايون! و خانواده هاشون كه عاقبت از هم پاشيده ميشه!
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
پس یعنی جنابعالی هم که معلومه وضعت خوبه و نفست از جای گرم در می آید الان باید تو فساد غرق باشی البته الان فوری ادعای فرشته بودن می کنی و اینکه جنابعالی پاک و مطهری و بقیه همه کل و کثیفند. برو یک خورده عوض احساسی و از روی بی عقلی اظهار نظر کردن یه کمی مطالعه و تحقیق کن تا بفهمی که علت اصلی این موضوع فساد مالی پنهان در لایه های بالایی جامعه است که دختران بی گناه طبقات پائین را اسیر هوسرانی امثال .... می کند.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
این چتهاروم های ایرانی که درست شده اولش با هم بعوان خواهر بردار شروع میشه و بهد مسائل جنسی شروع میشه بعد هم دختر فراری درست میشه جامعه ما جنبه این چت رومها رو ندارن حالا یکی ماه اول به جنسی رو میاره یکی نه شاید هفت هشت ماه طول بکشه باید برای این افراد شناخته شود که دنیای مجازی دنیای دروغین هست دنیای نیست که بخواهد همسرشو انتخاب کنه ولش دختره میگه با من ازدواج میکنی پسره میگه اره بعد که مسائل جنسی رو که صحبت میکنن دختره دیگه نمیخواد از اون پسر دل بکنه ولا برای دوستی باشه برای همین به دوستی با اون میپردازه و بعد چند بار ولش میکنه و این دخترا رو میاره بتو خیابلنها
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
کاش آماری از مردان روسپی می دادید من خودم یک مرد هستم اما اگر مردهای فاسد نباشند زنی فساد نمی کند
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر فواد
همه ی مواردی رو که عزیزان فرمودند کم وبیش تاثیر گذاره اما انسان بصورت کلی تنوع طلبه اینکه ما مردان رو محکوم به هرزه گری کنیم کار درستی نیست اما در میان خانم ها هم افرادی هستند که با ازدواج میونه ای ندارن بنابر این برای حفظ خانواده و حفظ کرامت انسانها اعم از زن و مرد و انجام صحیح بجا و دور از آبروریزی افراد باید مثل جوامع دیگر مکانهای خاصی برای این امر ایجاد بشه تا این موضوعات از سطح خیابونا برچیده بشه و قاطعانه هم با متخلفین برخورد بشه در غیر اینصورت هیچ مشکلی حل نخواهد شد و این رفتارهای امروزی که در جامع وجود داره فراگیر میشه و تبدیل به فرهنگ خواهد شد مثل خیلی از جوامع اروپایی
ارسال شده توسط فواد در 11 دى 48 - 04:03
تصویر Boushoo
وضعیت زندگی و اجتماعی خیلی هاشون خوبه. آمار گزارشو نگاه کنین. بعضی ها ذاتا مریضند. ذاتا تنوع طلبند و میخواهند از طریق غیر شرعی خود را ارضاء کنند که به جامعه لطمه میزنند چون در جامعه ما هنوز هم به لطف خدا خانواده یک امر مقدسیه. حتی مردهای هرزه هم دوست دارند با دختران نجیب و خانواده دوست وصلت کنند.
ارسال شده توسط Boushoo در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید