کد مطلب: 

12386

برقراری ارتباط مخابراتی ایران با 233 مقصد بین المللی

برقراری ارتباط مخابراتی ایران با 233 مقصد بین المللی

شرکت ارتباطات زیرساخت، ارتباط مخابراتی ایران را با 233 مقصد بین المللی برقرار می کند.

به گزارش سیتنا، مهندس "حسین معدنی پور" مدیرکل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه و مهندسی عملیات سوئیچ شرکت ارتباطات زیرساخت، افزود: ارتباط بین الملل ایران با تمامی کشور های دنیا به غیر از رژیم اشغالگر قدس شامل 233 مقصد بین المللی و با استفاده از پیش شماره دو صفر برقرار می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تمامی ارتباطات مخابراتی از طریق 70 شرکت بین المللی (کریر) TDM و VoIP بین المللی برقرار می شود.

مهندس معدنی پور توضیح داد: 16 شرکت از این 70 شرکت، صرفا ترانزیت ترافیک را انجام می دهند و مابقی اپراتورها ترافیک مستقیم کشورهای خود را حمل می کنند.

وی افزود: ماهانه در حدود 80 میلیون دقیقه ترافیک تلفنی از ایران به خارج ارسال می شود و در حدود 120 میلیون دقیقه ترافیک نیز از خارج ایران وارد کشور می شود و مجموعا به طور متوسط 200 میلیون دقیقه ترافیک بین الملل در ماه، از مسیرهای مجاز کشور که همان درگاه‎های بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت است، مبادله می شود.

 

وی تصریح کرد: پرترافیک‎ترین کشورها در تبادل ارتباطات تلفنی با کشور، کشورهای همسایه شامل افغانستان ، عراق ، امارات ، ارمنستان ، پاکستان ، عربستان ، ترکیه وآذربایجان است و در خارج منطقه نیز کشور های امریکا ، کانادا ، انگلیس و آلمان دارای بیشرین ترافیک با کشورمان هستند.

 

مهندس معدنی پور در ادامه توضیح داد: همچنین حدود 15 درصد ترافیک صادره بین الملل به خارج از ایران نیز با پیش شماره هایی به غیر از دو صفر (عمدتا 020) و از طریق بستر زیرساخت ارسال می شود.

 

وی تصریح کرد: 55 درصد ارتباطات مخابرات بین الملل از طریق سیستم های مداری و 45 دیگر از طریق سیستم های بسته ای (VoIP) برقرار می شود.

 

معدنی پور در پایان گفت: توسط شرکت ارتباطات زیرساخت، درگاه‎های ارتباطات تلفنی بین الملل کشور را در چندین مسیر و به گونه ای توزیع و توسعه داده است که در نهایت ترافیک تلفنی کشورمان را با کیفیتی مناسب و مطلوب برای هموطنان عزیز برقرار کند تا در نهایت ارتباطی پایدار، راحت و با کیفیت مطلوبی را در ارتباطات بین المللی خود تجربه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-01-22 05:45

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
گوشی من ازطرف من مسدودشده نمیتونم تماش بگیرم اما مخاطب میتواند چه کنم؟
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید