کدخبر :12156 پرینت
22 دی 1392 - 07:48

رئیس کمیته‎ مخابرات مجلس هفتم: رگولاتوری باید شرایط تحمیلی به رایتل در دوره‎ی حفاظت را مدنظر قرار دهد

متن خبر

نائب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس هفتم، گفت: اگر دوره‎ی حفاظت رایتل بنا به شرایط تحمیلی تحت الشعاع قرار گرفته باشد، طبیعتا رگولاتوری باید این موضوع را مد نظر قرار دهد و بعد از ایجاد آن شرایط، دوره‎ی حفاظت از این اپراتور را تمدید کند.

 

دکتر "رمضانعلی صادق زاده" رئیس کمیته‎ی مخابرات و ارتباطات مجلس هفتم در گفت‎وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون دوره‎ی حفاظت از اپراتور سوم تلفن همراه، اظهار داشت: در خصوص رایتل طبیعی است که یک دوره‎ی حفاظت برای این اپراتور پیش بینی شده است. البته اگر دوره‎ی حفاظت بر اساس شرایطی، تحقق نیافته باشد، دو حالت وجود دارد. یکی اینکه شرایط به اپراتور تحمیل شده باشد و دیگر آنکه خود اپراتور در خصوص اجرای محتویات مربوط به پروانه‎ی صادره، نقاط ضعفی داشته باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این موضوع باید از طریق رگولاتوری و تعاملاتی که با این سازمان صورت می گیرد، رسیدگی شود.

 

صادق زاده توضیح داد: اگر دوره‎ی حفاظت بنا به شرایط تحمیلی، تحت الشعاع قرار گرفته باشد، طبیعتا رگولاتوری باید این موضوع را مد نظر قرار دهد و بعد از ایجاد آن شرایط، دوره‎ی حفاظت را تمدید نماید، ولی اگر در مواردی خود اپراتور مقصر بوده و به هر دلیلی نتوانسته است به تعهداتش عمل کند، طبیعتا تمدید دوره‎ی حفاظت معنایی ندارد.

نائب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس هفتم، گفت: شرایط، متنوع است که باید در نهایت ضمن تعامل با رگولاتوری این مسایل روشن و حل و فصل شود.

وی در عین حال تاکید کرد: باید در استفاده از تکنولوژی‎های جدید و توسعه‎ی تکنولوژی‎های فعلی توسط هر اپراتوری این موضوع مدنظر قرارگیرد که مردم نباید از تکنولوژی‎های نوین محروم شوند.

صادق زاده در پایان گفت: هر اپراتوری که پروانه‎ای را دریافت کرده است باید تمام تلاش خود را  انجام دهد تا بتواند بر اساس شرایط پروانه‎ی صادر شده به ارائه‎ی خدمت به مردم بپردازد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.