کدخبر :11932 پرینت
12 دی 1392 - 20:46

اینستاگرام روش چندش‎آور هالیوودی‎ها برای زیبایی چهره را لو داد! +تصاویر

متن خبر

پرداد به نقل از بیوتی نیوز، نوشت: "بار رافائیل" مدل هالیوود تصاویری از خود در اینستاگرام به نمایش گذاشت که نشان می دهد ستارگان هالیوودی از چه راه هایی برای زیبا دیده شدن چهره شان استفاده می کنند.

 

به گزارش سیتنا، این مدل 27 ساله صورت خون آلود خود را در معرض دید کاربران اینترنتی قرار داد و از راز چندش آور برخی ستارگان هالیوودی برای زیباتر شدن پرده برداشت.

 

face.jpg

 

در این روش زیبایی پوست، از خون شخص برای تولید کلاژن در ناحیه صورت استفاده می شود. این روش زیباسازی پوست 1500 دلار هزینه دارد و طی آن نمونه خون شخص از ناحیه بازو برداشته و به صورت تزریق می شود تا سلول ها را برای تولید کلاژن بیشتر تحریک کند و از اثرات آن می توان به درخشان شدن پوست و بر طرف شدن چروک های ریز پوستی اشاره کرد.

 

face1.jpg

 

این درحالی است که کارشناسان زیبایی اعلام کرده اند این روش چندش آور هالیوودی پایه و اساس علمی ندارد، با این وجود ستارگان دیگری چون " کیم کارداشیان " نیز از این روش بهره برده اند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

خودتان هم فهمیدید چی می‌گید؟
اين كجاش چندش آور بود؟ همين روش تو مراكز زيبايي ايران هم انجام ميشه و اسمش سلول درماني و يا BRP هست. جوري حرف مي زنين كه انگار از هيچ چيز خبر ندارين و يا معني واقعي كلمات رو نمي فهميد!!!!
عزيزم prp هست نه brp

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.