کد مطلب: 

11932

اینستاگرام روش چندش‎آور هالیوودی‎ها برای زیبایی چهره را لو داد! +تصاویر

پرداد به نقل از بیوتی نیوز، نوشت: "بار رافائیل" مدل هالیوود تصاویری از خود در اینستاگرام به نمایش گذاشت که نشان می دهد ستارگان هالیوودی از چه راه هایی برای زیبا دیده شدن چهره شان استفاده می کنند.

 

به گزارش سیتنا، این مدل 27 ساله صورت خون آلود خود را در معرض دید کاربران اینترنتی قرار داد و از راز چندش آور برخی ستارگان هالیوودی برای زیباتر شدن پرده برداشت.

 

face.jpg

 

در این روش زیبایی پوست، از خون شخص برای تولید کلاژن در ناحیه صورت استفاده می شود. این روش زیباسازی پوست 1500 دلار هزینه دارد و طی آن نمونه خون شخص از ناحیه بازو برداشته و به صورت تزریق می شود تا سلول ها را برای تولید کلاژن بیشتر تحریک کند و از اثرات آن می توان به درخشان شدن پوست و بر طرف شدن چروک های ریز پوستی اشاره کرد.

 

face1.jpg

 

این درحالی است که کارشناسان زیبایی اعلام کرده اند این روش چندش آور هالیوودی پایه و اساس علمی ندارد، با این وجود ستارگان دیگری چون " کیم کارداشیان " نیز از این روش بهره برده اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-01-02 20:46

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
عزيزم prp هست نه brp
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
خودتان هم فهمیدید چی می‌گید؟
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
اين كجاش چندش آور بود؟ همين روش تو مراكز زيبايي ايران هم انجام ميشه و اسمش سلول درماني و يا BRP هست. جوري حرف مي زنين كه انگار از هيچ چيز خبر ندارين و يا معني واقعي كلمات رو نمي فهميد!!!!
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید