کدخبر :11920 پرینت
12 دی 1392 - 08:42

ایرانیان با حمله به فیس بوک باراک اوباما؛ "ما تا آخر ایستاده ایم"

متن خبر

ایرانیان خشمگین از اظهارات تهدید آمیز اخیر اوباما، فیس بوک رئیس جمهور آمریکا را هدف حملات خود قرار دادند و با درج نظرهایی مانند "ما تا آخر ایستاده ایم" و شعارهایی از قبیل "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" به اظهارات وی واکنش نشان دادند.

 

به گزارش پایگاه خبری سیتنا به نقل از پرس تی وی، ایرانیان با مراجعه گسترده به صفحات شخصی باراک اوباما در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، با نگاشتن اظهارات ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی، به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان دادند.

این اتفاق بعد از آن روی داد که اوباما درباره برنامه اتمی ایران، بار دیگر اعلام کرد همه گزینه ها را علیه تهران روی میز دارد.

ایرانیان در میان دیگر ملیت ها، با درج نظرهای خود در صفحه فیس بوک اوباما مانند "ما تا آخر ایستاده ایم" و شعارهایی از قبیل "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" به اظهارات وی واکنش نشان دادند.

رئیس جمهور آمریکا بارها ایران را در مورد برنامه‎‎های هسته‎ای، به حمله نظامی تهدید کرده است. در همین حال، مقامات رسمی ایران هم اعلام کرده اند که به هر گونه تجاوز، پاسخی ویران کننده خواهند داد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

چرا؟همش تهدید مگر نمی توان با زبان همه اینها را حل کرد چرا افراطی عمل کنیم تا کی؟ باید بدبختی بکشیم مگر بازبان نرم نمی شود حرف زد
چرا باید به همدیگر توهین کنیم مگر درقران امده که باید به کسی توهین کرد

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.