کد مطلب: 

11860

زنگ رایتل در 140 شهر به صدا در می‎آید

زنگ رایتل در 140 شهر به صدا در می‎آید

مدیرکل روابط عمومی رایتل، تاکید کرد: هم اکنون سیم کارت های این اپراتور در تمامی استانها و در مجموع در 140 شهر قابل استفاده است.

 

به گزارش سیتنا، "حمید طاهردوست" گفت: روند توسعه شهرهای تحت پوشش شبکه رایتل در سال جدید با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت و به زودی هموطنان عزیز بیشتری در شهرهای مختلف قادر به استفاده از خدمات ویژه نسل سوم تلفن همراه خواهند بود.

 

وی ادامه داد: در نخستین روزهای زمستان 92 تعداد شهرهای تحت پوشش رایتل به 140 شهر و پوشش جاده ای اپراتور سوم به 3 هزار و 100 کیلومتر رسیده است.

 

وی افزود: نیشابور، سبزوار، تربت حیدریه و شهر جدید پردیس جدیدترین شهرهایی هستند که تحت پوشش اپراتور سوم تلفن همراه قرار گرفته اند.

 

وی در پایان با اشاره به روند رو به رشد توسعه شهرهای تحت پوشش رایتل، گفت: این مهم با سرعت خوبی در حال انجام است و به زودی شهرهای دیگری به این لیست اضافه شده و اطلاع رسانی می شود.

 

گفتنی است رایتل در کنار خدمات اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل، امکان استفاده از سرویس‌های اختصاصی و گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) رافراهم می‌کند که ازجمله این خدمات می‌توان به سرویس‌های چندرسانه‌ای، اینترنت پرسرعت، کنفرانس تلفنی و تلویزیون همراه اشاره کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-12-30 04:35

دیدگاه‌ها

تصویر مصطفی خورموج
مثل همیشه استان بوشهر شهرهایی مثل خورموج برازجان برخلاف اون همه منابعی که در اختیار دولت میذاره( تامین اجتماعی هم بخشی از بودجش رو از دولت تامین می کنه) باید سالها صبر کنن تا همه جا پوشش داشته باشه بعد میاد این شهرا همچین اولش شهر بوشهر رو خوب پوشش دادن فکر کردم ما رو آدم حساب کردن . تا شهریور 93 همراه اول و ایرانسل هم مجوز گرفتن ایشالله.
ارسال شده توسط مصطفی خورموج در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید