کد مطلب: 

11818

واعظی: پیشرفت فناوری به این معنا نیست که پست فراموش شود

واعظی: پیشرفت فناوری به این معنا نیست که پست فراموش شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: ما به دنبال این هستیم که ارتباط نزدیکی بین پست و IT به وجود آوریم تا پست را به صورت هوشمند در اختیار متقاضیان قرار دهیم و اعتماد مردم را جلب کنیم.

 

به گزارش سیتنا، دکتر محمود واعظی در گفت‎وگو با پایگاه اطلاع رسانی دولت با اشاره به اهمیت و جایگاه پست، اظهار داشت: متاسفانه در گذشته پست مورد بی مهری قرار گرفته و نیازمند تحول است و این در حالی است که در کشورهای غربی که بسیار از نظر فناوری ارتباطات و اینترنت و مخابرات پیشرفته هستند، پست چندین برابر ایران فعال است.

 

وی افزود : پیشرفت فناوری به این معنا نیست که پست فراموش شود، بلکه برعکس پست بیشتر جای خود را پیدا می کند.

 

دکتر واعظی در خصوص برنامه های این وزارتخانه برای تحول در نظام پستی کشور، گفت: ما به دنبال این هستیم که ارتباط نزدیکی بین پست و آی تی به وجود آوریم تا پست را به صورت هوشمند در اختیار متقاضیان قرار دهیم و اعتماد مردم را جلب کنیم.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: باید در نظام پستی کشور تحول ایجاد شود و تنوع خدمات رسانی به مردم افزایش پیدا کند. پست با ارایه سرویس های جدید، می تواند دوباره در خدمت مردم باشد.

 

وی تاکید کرد: افزایش سرعت و کیفیت جابه جایی مرسولات پستی یکی از برنامه های اصلی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که به سرعت پی گیری می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-12-28 14:44

افزودن دیدگاه جدید