کد مطلب: 

11780

آیین نامه طرح بازنشستگی کارکنان شرکت مخابرات ایران ابلاغ شد

آیین نامه طرح بازنشستگی کارکنان شرکت مخابرات ایران و شرکت های تابعه از سوی هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران ابلاغ و از تاریخ 1 دی ماه 1392 قابل اجراست.
 

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، محمدعلی باطنی، معاون توسعه منابع انسانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، از ابلاغ آیین نامه طرح بازنشستگی برای کارکنان شرکت مخابرات ایران و شرکت های تابعه خبر داد و گفت: بر اساس این طرح، کسانی که حداقل شرایط صندوق بازنشستگی مربوط به خودشان را دارند از تاریخ 1 دی ماه سال جاری به مدت یک ماه فرصت دارند فرم شماره یک را پر کرده ، به تأیید مدیر مربوطه برسانند و برای بررسی و ثبت در دبیرخانه، به امور اداری شرکت مربوطه تحویل و رسید دریافت نمایند.

معاون توسعه منابع انسانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اعلام اینکه مدت اعتبار این طرح از زمان صدور تا دو سال می باشد تأکید کرد: این دو سال به معنای این نیست که فردی که امروز شرایط بازنشستگی را دارد، دو سال فرصت دارد تا درخواست خود را اعلام کند، بلکه این دو سال فرصتی ست برای اینکه هر فردی در طی این مدت، شرایط بازنشستگی را احراز کرد، یک ماه فرصت دارد اقدام کند.
 

محمدعلی باطنی، با تأکید بر اینکه این طرح برای افرادی که در مدت فرصت یک ماهه خود اقدام نکنند قابل تمدید نخواهد بود افزود: تمامی کارکنان دائم واجد شرایط بازنشستگی که از تاریخ 18 آبان 88 به صورت تمام وقت در شرکت مخابرات ایران و شرکت های تابعه اشتغال داشته اند مشمول این طرح خواهند بود.
 

وی میزان حقوق بازنشستگی را برابر با میانگین 24 ماه پایانی خدمت هر فرد عنوان کرد و افزود:افرادی که صدور ابلاغ بازنشستگی آنها از سال 92 به سال 93 منتقل شود، اگر چه از نظر محاسبه پاداش، مبلغ اندکی به پاداش قانونی وی اضافه می شود اما مشمول افزایش ضریب صندوق های بازنشستگی برای حقوق سال 93 نخواهند بود. (پاداش تشویقی بر اساس تاریخ درخواست می باشد)
 

معاون توسعه منابع انسانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از تشکیل کمیته های فرعی در هر استان به منظور نظارت بر اجرای فرآیند این طرح خبر داد و گفت: کمیته مرکزی شامل نمایندگان شرکت مخابرات ایران ، شرکت ارتباطات ثابت ایران ، شرکت ارتباطات سیار و شرکت مخابرات استان تهران در شرکت مخابرات ایران تشکیل و پاسخگوی سؤوالات استان ها خواهد بود.
 
متن دستورالعمل بازنشستگی را در سایت "ارتباطات آنلاین" به نشانی: ertebatatonline.ir بخوانید.

 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-12-26 13:39

دیدگاه‌ها

تصویر Anonymous
قابل توجه مسعولین چرابااعصاب وروان جانبازان بابیمه9% بازی می کنید چراحرف اخررانمگید یکی نیست به دادمابرسد بنده6ماهدرخواست بازنشستگی بابک سالارفاقی جانبازی کردم مجوزهم امده بنده رابازنشست نمکنند. من جانباز 50% هستم شمارابه خداقسم کاری بکنید.
ارسال شده توسط Anonymous در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید