کد مطلب: 

11375

نماینده‎ی اصولگرای مجلس: اگر ظریف همچنان در فیس بوک بماند عزل خواهد شد!

نماینده‎ی اصولگرای مجلس: اگر ظریف همچنان در فیس بوک بماند عزل خواهد شد!

بتازگی ۲۰ تن از نمایندگان مجلس در تذکری کتبی به حسن روحانی خواستار تجدید نظر در فعالیت محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران شده اند. این نمایندگان نسبت به اظهارات ظریف در خصوص جزیره ابوموسی، صحبت هایش در باره وضعیت نظامی ایران و مهم تر از همه عضویتش در «فیس بوک» انتقادات شدیدی دارند.

 

به گزارش سیتنا (CITNA.IR)، "نصرالله پ‍ژمان فر" عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس و یکی از آن ۲۰ تماینده معترض در گفت و گو با «قانون آنلاین» گفته است: دلیل ندارد وقتی یک وزیر کارش را درست انجام می دهد و اتفاقا نظام هم از او حمایت می کند، از کوچک ترین خلافش، مثلا عضویت در فیس بوک چشم پوشی کرد.

 

وی در بخشی از این گفت‎وگو تاکید می‎کند: یکی از گاف های بزرگ دیگر آقای ظریف آن است که با وجود غیر قانونی بودن استفاده از فیس بوک، او در این شبکه اجتماعی فعال بوده و آن را به طور رسمی هم اعلام کرده است. یعنی ایشان کاری غیر قانونی انجام می دهند.

 

وی در پاسخ به این سوال که "آقای رئیس جمهور هم که خودشان صفحه ای شخصی در فیس بوک دارند..." می‎گوید: آقای روحانی هم حق ندارد از فیس بوک استفاده کند. طبق قوانین امروز در کشور داشتن صفحه ای در فیس بوک، بخصوص برای افرادی که مسئولیت های حقوقی دارند به معنای تخطی از قانون است.

 

این نماینده مجلس در پاسخ به سوال "شنیده بودیم استفاده از فیس بوک در صورتی خلاف است که خلاف شرعی اتفاق افتد. مگر چنین خلافی از آقای روحانی و آقای ظریف دیده شده است؟" نیز می‎گوید: خیر، چه کسی گفته است حتما باید خلاف شرعی رخ دهد تا استفاده از فیس بوک خلاف قانون شود، در قانون چنین چیزی بیان نشده است. برای رفتن به فیس بوک فیلترشکن لازم است این را که قبول دارید؟ استفاده از فیلترشکن نیز خلاف قانون است. این ها چیزهایی نیست که بخواهیم به راحتی از کنار آن ها بگذریم. ما چندین بار در این خصوص به آقای ظریف تذکر داده ایم اما چون مورد اعتنا قرار نگرفت انتقادات خود را به صورت کتبی به رئیس جمهور اعلام کردیم. اگر مشاهده کنیم آقای ظریف نسبت به این انتقاد ها اعتنایی نشان ندهند مجلس در خصوص وی یک تصمیم جدی خواهد گرفت.

 

پ‍ژمان فر، در پاسخ به این سوال که "یعنی ممکن است وزیر امورخارجه ایران به دلیل استفاده از فیس بوک از سمت خود کنار گذاشته شود؟" می‎گوید: ممکن است این اتفاق هم بیافتد، ما نمی توانیم حتی از کوچک ترین خلاف یک فرد دولتی بگذریم.

 

وی در بخشی دیگر از این گفت‎وگو ابراز می‎کند: دولت یازدهم با شعار قانونمداری بر سر کار آمد، آیا در چنین دولتی شایسته است که وزیرش بر خلاف قانون عمل کند؟ رسما اعلام کند که ما در فیس بوک هستیم؟...

 

این نماینده اصولگرای مجلس سخنانش را این گونه پایان می‎دهد: هر خلافی خلاف است. اینطور نیست که قدیم ها می گفتند تخم مرغ دزد، دزد نیست، اما شتر مرغ دزد، دزد است. دزد، دزد است و حرفی هم در این باره وجود ندارد. شما در رسانه ها اینطور حرف نزنید! باید با هر نوع خلاف در این کشور برخورد شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-12-10 16:46

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
به به باز دم وزیر مخابرات گرم میشه که دنبال شبکه های اجنماعی خودمانی است راستی این دیپلمات کارکشته هم تو فیس بوک هستند , نیستند؟ با با اینو میگن هوش و ذکاوت که باشی و نباشی!! یه کمی دست نگه دارید چون وزیر فیس بوک و توئیتر و ... همه را آزاد می کنه چون رئیس دارند حقوق شهروندی را قانون می کنند خب فیس بوک هم جوش هست دیگ!!!
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
بد نیست شماها که مثلا اصولگرائید!کمی به اصول اخلاقی ، اسلام و انسانی پلیبند باشید ضمنا بودن آقای ظری و رویس جمهور منتخب دولت مردم در فیس بوک خیلی دستاوردها دارد که شما20 تن از نمایندگان اصولگرابه دلیل کینه تان با دولت یازدهم چشم بر آمپن پوشیده اید بابا ملت شماها را دیگر قبول ندارند بروید!
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
fوقتی مقام رهبری هم فرمودند اگر خلاف و گناهی مرتکب نشوند ومطالبی که عنوان می شود بر خلاف امنیت ملی کشورمان نباشد شماها دیگر چه میگوئید؟ مرتب نشستید در همه جا و همه چیزساز مخالف میزنید!حنای امثال شما هم برای مردم رنگی ندارد!بااین کارهایتان فقط روز به روز خود را بیش از گذشته نزد مردم منفور کرده و می کنید!
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر مهدی
ایشون از کی وظیفه دادستانی رو بعهده گرفتن که در این مورد اظهارنظر میکنن؟!
ارسال شده توسط مهدی در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید