کدخبر :11364 پرینت
19 آذر 1392 - 08:51

پاسخ جالب جذابترین مجری زن ایرانی جهان به سوالی در مورد ازدواج! +تکمیلی

متن خبر

میترا طاهری مجری شبکه LCI فرانسه که به عنوان زیباترین مجری دنیا شناخته شد پاسخ جالبی به خبرنگار فرانسوی در مورد علت رد پیشنهاد ازدواج شاهزاده های عرب داد.

 

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، خانم طاهری در پاسخ به پرسش خبرنگار فرانسوی که چرا جواب رد به پیشنهاد ازدواج شاهزاده های عرب و شیوخ آنها و پسران سرشناس فرانسوی داده ای؟ گفت: من با اینکه فقط یک بار در سه سالگی به همراه پدر و مادرم به ایران سفر کردم ولی خود را فرزند ایران می دانم و فرزندانم نیز باید ایرانی باشند.

 

تکمیلی:

پس از ارسال این خبر و دریافت کامنت‎های کاربران سیتنا مبنی بر غیر ایرانی بودن این خانم مجری، بررسی‎های خبرنگار سیتنا نیز نشان داد که این مجری ایرانی نبوده و نام واقعی این خانم Mélissa Theuriau است و وی در حال حاضر مجری شبکه LCI فرانسه است.

 

به استناد آنچه برخی سایت‎ها در مورد این مجری نوشته اند؛ در سال ۲۰۰۶ روزنامه دیلی اکسپرس، وی را به عنوان زیباترین گزارشگر اخبار دنیا انتخاب کرد . هم‌چنین او به عنوان زیباترین گوینده اخبار، توسط خوانندگان ماکسیم در آمریکا انتخاب شد. در ماه می سال ۲۰۰۷ نیز مجله فرانسوی اف آش ام (FHM)  وی را به عنوان زیباترین زن دنیا برگزید. نکته جالب دیگر این است که وی در سال ۲۰۰۸ با “جمال دبوز” بازیگر مغربی الاصل فرانسه ازدواج کرده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

آقا اين مطلب از بيخ و بن كذب هست...بيشتر دقت كنيد
ای کاش پاسخ بهتری میدادی خواهرم. این پاسخ باعث بروز معضل عرب ستیزی است. و تنش در منطقا اصلن برای کشور ما خوب نیست. رفتار آگاهانه-پاسخ آگاهانه-زندگی راهت.
آفرین برین غیرت زن ایرانی
چو ایران نباشد تن من مباد
اين خبر بارها تكذيب شده چون اين خانم اصلا ايراني نيست!
http://www.gomaneh.com/?p=222
زنده بادایران وایرانی...
نژادازدوشه دارداین شهریار،زنده بادایرانی
آفرین به این مجری محترم
دمت گرم
پاسخ بهتر؟
عرب ستیزی چیه مرد حسابی، این عربهای بی سواد دشمن خونی ما شدند حالا شما می خوای این خانم جواب رد هم بهشون نده مبادا ناراحت بشن؟!!!
سلام شما نكران حس عرب ستیزی نباش چون عربها اصلا حس و حال هویت عربی ندارن هر شکم و متعلقاتش به راه باشد عربها انجاییند نمی بینی در سوریه جه می کنند همه عربند حتی انان که از کشورهای اروپایی امدند عرب تبارند و ببین با ناموس عربی بایه اصطلاح من در اوردی جهاد نکاح از سوی شیوخ تکفیری عربستان و پول عربستان و قطر چه می کنند؟
خفه
زنده باد

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.