کدخبر :1124 پرینت
12 دی 1390 - 18:16

معاون دفتر مدیر عامل زیرساخت: مشکلی به لحاظ زیر ساخت در کشور وجود ندارد

متن خبر

معاون دفتر مدیرعامل و هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، گفت: بستر مناسب و زیرساخت لازم به لحاظ کیفی و کمی در کشور موجود است و مشکلی به لحاظ زیرساخت در کشور وجود ندارد.

 

به گزارش سیتنا به نقل از ستاد اطلاع رسانی ICECC2012، "مهدی خدائی" در جلسه سیاستگذاری دومین کنفرانس بین المللی شهروند الکترونیک و تلفن همراه، گفت: آنچه مشکل دارد به نحوه دریافت بستر و امکانات از سوی سازمان‌ها و برخوردارشوندگان از زیرساخت برمی‌گردد.

 

مهدی خدائی تصریح کرد: سازمان‌هایی که نقدی روی بستر ارتباطات دارند و زیرساخت کشور را دارای مشکلاتی می‌بینند اغلب این مشکلات به نحوه دریافت خود این سازمان ها مربوط شده و در حال حاضر زیرساخت موجود در کشور کیفی و مکفی بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 

وی اظهار داشت: پهنای باند لازم با عقد قرارداد و اعلام نیاز صحیح سازمان‌ها با شرکت ارتباطات زیرساخت به خوبی تامین می‌شود و سازمان‌ها باید نیاز خود را به خوبی شناسایی کنند و بستر لازم سخت افزاری برای دریافت زیرساخت مورد نیاز خود را نیز فراهم کنند.

 

خدائی گفت: در حقیقت در اغلب موارد سازمان‌ها به لحاظ سخت افزاری برای استفاده از زیرساخت موجود مشکل دارند و یا نیاز خود را در دریافت خدمات و امکانات لازم زیرساختی و عقد قرارداد مناسب نمی‌شناسند.

 

معاون دفتر مدیر عامل شرکت ارتباطات زیر ساخت همچنین با ابراز خرسندی از حضور در این جلسه اعلام داشت: شرکت زیرساخت آمادگی دارد ضمن حضور نمایندگانی از شرکت در کنفرانس سخنرانی در حوزه فعالیت‌های خود نیز برای مخاطبان ارائه دهد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.