کد مطلب: 

1124

معاون دفتر مدیر عامل زیرساخت: مشکلی به لحاظ زیر ساخت در کشور وجود ندارد

معاون دفتر مدیرعامل و هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، گفت: بستر مناسب و زیرساخت لازم به لحاظ کیفی و کمی در کشور موجود است و مشکلی به لحاظ زیرساخت در کشور وجود ندارد.

 

به گزارش سیتنا به نقل از ستاد اطلاع رسانی ICECC2012، "مهدی خدائی" در جلسه سیاستگذاری دومین کنفرانس بین المللی شهروند الکترونیک و تلفن همراه، گفت: آنچه مشکل دارد به نحوه دریافت بستر و امکانات از سوی سازمان‌ها و برخوردارشوندگان از زیرساخت برمی‌گردد.

 

مهدی خدائی تصریح کرد: سازمان‌هایی که نقدی روی بستر ارتباطات دارند و زیرساخت کشور را دارای مشکلاتی می‌بینند اغلب این مشکلات به نحوه دریافت خود این سازمان ها مربوط شده و در حال حاضر زیرساخت موجود در کشور کیفی و مکفی بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 

وی اظهار داشت: پهنای باند لازم با عقد قرارداد و اعلام نیاز صحیح سازمان‌ها با شرکت ارتباطات زیرساخت به خوبی تامین می‌شود و سازمان‌ها باید نیاز خود را به خوبی شناسایی کنند و بستر لازم سخت افزاری برای دریافت زیرساخت مورد نیاز خود را نیز فراهم کنند.

 

خدائی گفت: در حقیقت در اغلب موارد سازمان‌ها به لحاظ سخت افزاری برای استفاده از زیرساخت موجود مشکل دارند و یا نیاز خود را در دریافت خدمات و امکانات لازم زیرساختی و عقد قرارداد مناسب نمی‌شناسند.

 

معاون دفتر مدیر عامل شرکت ارتباطات زیر ساخت همچنین با ابراز خرسندی از حضور در این جلسه اعلام داشت: شرکت زیرساخت آمادگی دارد ضمن حضور نمایندگانی از شرکت در کنفرانس سخنرانی در حوزه فعالیت‌های خود نیز برای مخاطبان ارائه دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-01-02 18:16

افزودن دیدگاه جدید