کد مطلب: 

11229

تنبیه کسانی که در فیسبوک و توئیتر تصاویر "شرم آور" بگذارند

روزنامه واشینگتن تایمز درخبری اعلام کرد ممکن است پنتاگون، جوانانی را که تصویر شرم آور و در تضاد با ارزش های اجتماعی را در صفحات شخصی فیسبوک خود و توییتر بارگذاری کنند، تنبیه کند. این تنبیه شامل مطالب و یا تصاویر مغایر وظایف سازمانی و یا متضاد با منافع حکومت آمریکا نیز می شود .

 

به گزارش سیتنا به نقل از شفقنا، یکی از آخرین این تنبیه ها، مربوط به خانم لیندسی استون (تصویر خبر) است که با جیغ کشیدن در قبرستانی - که با نوشته ای خواستار سکوت و احترام به مردگان بود – از خود عکس گرفته و در فیسبوک جای داده بود . چندی بعد حکم اخراج وی از جایی که در آن کار می کرد صادر شد.

 

واشینگتن تایمز می نویسد یکی از مقامات ارشد پنتاگون به جوانانی که مست می کنند و تصاویر شرم آور در صفحات اجتماعی می گذارند، هشدار داده است که با این کار ممکن است فرصت های شغلی خود را از دست بدهند . ژنرال مارتین دمپسی گفته است جوانان باید مراقب باشند چه چیزی در اینترنت می گذارند چون خطای امروز باعث ناکامی فردا می شود.

 

ژنرال دمپسی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا با ابراز نگرانی از وضعیت نسل فعلی آمریکا بخصوص نوجوانان ، گفته است جوانانی که در شبکه های اجتماعی تصاویر و مطالب خطرناک می گذارند باید نگران آینده، مخصوصاً پیداکردن شغل و یا ارتقاء رتبه خود باشند . او با اشاره به پرسنل وزارت دفاع آمریکا گفته است که مسائل مغایر با منافع پنتاگون نیز رصد شده و ممکن است باعث اخراج فرد خاطی شوند.

 

پنتاگون نیز مانند بسیاری از نهادهای دولتی و غیردولتی آمریکا با جاسوسی از صفحات شخصی افراد، ضمن کسب اطلاعات، در مسائل شخصی و عمومی کارکنان و دیگر مردم آمریکا سرک می کشندو از این اطلاعات برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند . این مطالب شامل افشای اطلاعات نظامی و یا نظراتی مخالف سیستم نیز می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-12-05 20:37

افزودن دیدگاه جدید