کد مطلب: 

1109

راه‌اندازی شبکه‌ی تلویزیونی "آی موسیقی" از نیمه‌ی دوم بهمن ماه

مدیر شبکه تلویزیونی آی فیلم از راه‌اندازی شبکه آی موسیقی در نیمه دوم بهمن ماه خبر داد.

 

به گزارش سیتنا به نقل از فارس، محمد حاتمی مدیر شبکه بین‌المللی فیلم و سریال گفت: به زودی پروژه «آی موسیقی» رونمایی خواهد شد و از نیمه دوم بهمن ماه پخش موسیقی ایرانی را به صورت شبانه‌روزی در اختیار علاقمندان قرار خواهیم داد.

 

وی همچنین از افزایش جذابیت شبکه آی فیلم از هفته آینده خبر داد و تاکید کرد: ان شاء الله تا بهار سال آینده  ضریب تاثیرگذاری و جذابیت شبکه، سیر صعودی خواهد داشت.

 

وی در خصوص پروژه «آی موسیقی» که به زودی راه‌اندازی خواهد شد، اظهار داشت: در طول تاریخ بشری، ادبیات ایرانی برای همه ملت‌های مسلمان و پیروان ادیان الهی، موجب افتخار و مباهات بوده است. مفاهیم ناب و ارزش‌های الهی و انسانی که در لابلای آثار منظوم و منثور ادیبان ایرانی تجلی یافته است در چشم همه مردم دنیا زیبا و قابل احترام است.

 

وی ادامه داد: وقتی این محتوای بی نظیر در قالب موسیقی اصیل ایرانی تجلی می‌کند، دلرباتر می‌شود. بنا بر این اغلب آثار موسیقی اصیل ایرانی برای بسیاری از غیرایرانیان بویژه برای ملت‌های عربی جذابیتی خاص دارد. ملت‌های عربی به دلیل قرابت فرهنگی و ادبی با ایران، مضامین و محسنات و صنایع ادبی فارسی را خیلی خوب درک می‌کنند. بنا بر این معتقدم پروژه «آی موسیقی» نیز با استقبال گسترده مخاطبان شبکه مواجه خواهد شد.

 

مدیر شبکه بین المللی فیلم و سریال ایرانی آی فیلم افزود: در حال حاضر، پروژه آی موسیقی به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده و پس از تکمیل مراحل مختلف، از نیمه دوم بهمن ماه رونمایی خواهد شد و ان شاء الله با تلاش مدیریت چندرسانه‌ای شبکه، پخش موسیقی ایرانی به صورت شبانه روزی در اختیار  علاقمندان قرار خواهیم گرفت.

 

وی با اشاره به آغاز پخش سریال لبنانی «الغالبون» که تاکنون از هیچ شبکه ایرانی پخش نشده است و چند سریال جذاب دیگر تاکید کرد طبق وعده‌ای که در مصاحبه قبلی داده بودم پخش مجموعه‌های جدید بعد از سریال الغالبون نیز

ادامه خواهد داشت و تلاش خواهیم کرد تا ضریب تاثیر گذاری و جذابیت شبکه آی‌فیلم از هفته آینده تا بهار سال آینده سیر صعودی داشته باشد.

 

حاتمی درخصوص پاسخ به درخواست‌های مکرری که از بینندگان فارسی زبان شبکه آی فیلم در خارج از ایران به شبکه ارسال شده است، اظهار داشت: برای تسهیل در اطلاع رسانی به این گروه از مخاطبان بویژه در کشورهای افغانستان، تاجیکستان و ازبکستان و فارسی زبان‌های مقیم آمریکا، کانادا، استرالیا و کشورهای حوزه خلیج فارس، از هفته گذشته جدول پخش برنامه‌های شبکه را همراه با بخش‌هایی ضروری در صفحه فارسی سایت شبکه با نشانی www.ifilmtv.ir/persian فعال کرده ایم و این موضوع با استقبال گسترده‌ای مواجه شده است.

 

شبکه «آی فیلم» علاوه بر پخش دیجیتال داخلی، از طریق شش ماهواره به دو زبان عربی و فارسی پخش می‌شود و در پنج قاره جهان مخاطبانش را تحت پوشش قرار داده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-01-01 12:55

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
با سلام و خسته نباشيد حضور شما كه اين همه وعده ميدهيد. نمونه بارز اين وعده ها راه اندازي شبكه آي موسيقي هستش كه چندي پيش قول راه اندازي آزمايشي آن را از نيمه دوم بهمن داده بوديد اما اكنون ماه اسفند است و به سوي نيمه دوم اسفند پيش ميرويم ولي هنوز خبري از عملي شدن وعده هاي شما نيست . چرا كاري را كه نمي توانيد عملي كنيد از انجام آن حرف ميزنيد . احتمالا مسولين صدا و سيما در آن زمان جوگير شده بودند و هركدام وعده هاي آنچناني ميدادند . مسولين حتي قول داده بودند كه تا پايان سال هشت شبكه تلويزيوني راه اندازي خواهند كرد. لطف كنيد وعده ندهيد و مردم را سر كار نگذاريد. شما ميخواهيد صفحه هاي اينترنتي خودتون رو پر كنيد مطلبي پيدا نميكنيد و به خاطر همين وعده ميدهيد .
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید