کد مطلب: 

11009

کارشناسان حوزه آی.تی برای استخدام در پلیس فتا کلیک کنند

کارشناسان حوزه آی.تی برای استخدام در پلیس فتا کلیک کنند

رئیس پلیس فتای ناجا با اشاره به اینکه پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات امروز پلیسی اجتماعی و هوشمند است، از جذب نیروهای متخصص در این پلیس خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری سیتنا، سردار کمال هادیان‌فر ضمن بیان این خبر اظهارکرد: از آنجا که جرایم سایبر هر روز ابعاد جدیدی به خود می‌گیرد، پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات به عنوان پلیسی مغز افزاری، هوشمند و مهندس پرور، بر اساس سا‌ل‌های قبل اقدام به جذب نخبگان و نیروهای متخصص در فضای مجازی می‌کند.

 

رییس پلیس فتای ناجا با بیان اینکه هم‌اکنون ایران در رتبه‌های برتر جهانی در حوزه کشف جرایم سایبری قرار دارد، تصریح‌کرد: با توجه به این موضوع بهره‌گیری از کارشناسان به روز در این پلیس ضروری‌تر می‌شود.

 

وی با تاکید بر اینکه فضای رشد و پیشرفت برای تمامی کارشناسان حوزه آی تی و فن‌آوری اطلاعات در پلیس فتا فراهم است، گفت: با توجه به این موضوع فراخوانی برای جذب کارشناسان در سایت www.cyberpolice.ir منتشر شده است که علاقه‌مندان به خدمت در این پلیس می‌توانند با پرکردن فرم در مراحل استخدامی این نیرو قرار گیرند.

 

هادیان‌فر گفت: پلیس فتا امروز، پلیسی اجتماعی و هوشمند است و برای ارتقاء به پلیس فراهوشمند به همیاری تمام افراد جامعه نیاز دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-11-26 19:12

دیدگاه‌ها

تصویر ......
سلام لطفا هک جدید تلگرام که با برنامه نویسی به زبان فرانسوی امده است را پیگیری کنید
ارسال شده توسط ...... در 09 فروردين 95 - 13:52

افزودن دیدگاه جدید