کد مطلب: 

11008

قضاوت در مورد عملکرد 100 روزه دکتر واعظی در وزارت ارتباطات با شماست!

قضاوت در مورد عملکرد 100 روزه دکتر واعظی در وزارت ارتباطات با شماست!

نظر به گذشت 100 روز از آغاز فعالیت دکتر واعظی در وزارت ارتباطات، هم اینک عملکرد وی و همکارانش در این وزارت و شرکت‎های تابعه به قضاوت شما گذاشته شده است.

 

پایگاه خبری سیتنا با طراحی یک نظرسنجی اینترنتی در این پایگاه خبری که از روز گذشته آغاز شده است، دیدگاه شما در خصوص اقدامات اجرایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه‎ی فعالیت‎های تحت امر وزیر این وزارتخانه را در قالب این نظرسنجی خواهد سنجید؛ چراکه تنها شما مردم عزیز هستید که می‎توانید به وزیر و منصوبانش در این وزارتخانه در خصوص عمل به وعده‎ها نمره دهید.

 

برای شرکت در این نظرسنجی به سیتنا (CITNA.IR) (ستون سمت راست سایت) مراجعه کنید و با پاسخ دقیق به گزینه‎ی مورد نظرتان و حضور حداکثری، تلاش کنید تا نتیجه‎ی نهایی هر چه بیشتر به واقعیت‎های موجود نزدیک‎‎تر باشد.

 

بار دیگر تاکید می‎شود اگرچه تمرکز دولت یازدهم در حوزه‎ی سیاست خارجی و اقتصاد و موفقیت‎های دولت در این حوزه بارقه‎ی امیدی در دل همه مردم ایجاد کرده است ولی نباید غافل شد که حوزه‎هایی مانند "ارتباطات و فناوری اطلاعات" با خدمات و زیرساخت‎هایش ‎که طبعا در حال حاضر همه‎ی مردم را در بر می‎گیرد بسیار مهم، اساسی و راهگشا خواهد بود و طبیعتا مردم نیز وعده‎های وزیر این حوزه را به دقت دنبال می‎کنند و به عملکرد وی نمره می‎دهند.

 

امید است که وزیر ارتباطات نیز همچون سایر وزرای دولت تدبیر و امید نمره‎ی قابل قبولی از شما مردم عزیز دریافت کند.

 

خاطرنشان می‎شود؛ سیتنا طی روزهای آتی عملکرد مدیران ارشد وزارت ارتباطات را به تفکیک حیطه مسوولیت به قضاوت شما کاربران می‎گذارد و اقداماتشان را با دقت نظر در بوته نقد کارشناسی قرار خواهد داد.

انتهای پیام‎

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-11-26 18:34

دیدگاه‌ها

تصویر مصطفی
آخه ما که هنوز گذارشی ندیدیم ولی راستش نه سرعت اینترنت ما تغییر کرده بدتر هم شده شبکه های اجتماعی که هنوز فیلتر هستن کیفیت سرویس دهنده های تلفن همراه هنوز افتضاح هستن دقیقا من الان باید بر چه اساسی رای بدم و اون هم رای خوب یا خیلی خوب بدم اگه زیر ساختی داره آماده می شه من باید گزارشی ازش ببینم فقط از وقتی وزیر شده می گه پهنای بند بین الملل کشور 30 گیگ اضافه شده در حالی که من تغییری احساس نکردم
ارسال شده توسط مصطفی در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید