کدخبر :10917 پرینت
02 آذر 1392 - 10:43

دولت مجوز تامین پهنای باند شبکه اینترنت به بخش خصوصی را صادر کند

متن خبر

مدیرعامل شرکت ارتباطات ثابت ایران صدور مجوز برای شرکت های خصوصی در جهت تامین پهنای باند اینترنت در کشور را یکی از راهکارهای مناسب در جهت رفع مشکلات مربوط به این حوزه دانست و از دولت خواست مجوزهای لازم برای این کار را صادر کند.

 

به گزارش سیتنا، علی کارگزار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در سنندج، متولی تامین پهنای باند اینترنت در کشور را شرکت ارتباطات زیرساخت دانست و گفت: باتوجه به اینکه تنها یک شرکت در کشور متولی این حوزه است و تقاضا در کشور نیز برای افزایش پهنای باند فراوان است از این رو برای افزایش پهنای باند با مشکل مواجه می شویم.

 

وی اظهارکرد: می توان از طریق شرکت های بخش خصوصی متخصص در حوزه اینترنت این مشکل را برطرف کرد.

 

کارگزار میزان تقاضا برای افزایش باند در سطح کشور را بسیار زیاد دانست و گفت: شرکت مخابرات ایران نیز به دنبال تقاضاهای متقاضیان، درخواست پهنای باند بیشتر از شرکت ارتباط زیرساخت کرده که تاکنون محقق نشده است.

 

وی تاکید کرد: اگر تامین پهنای باند اینترنت کشور توسط چند شرکت خصوصی انجام شود و رقابتی شود کیفیت و کمیت اینترنت در سطح کشور نیز ارتقا می یابد. کارگزار از دولت خواست زمینه حضور بخش خصوصی در زمینه توسعه شبکه اینترنت در کشور را فراهم سازد تا مشکلات فعلی حوزه اینترنت کشور برطرف گردد.
انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

آها این شد برادر! هرچی میگفتم منظورم همین بود که فروش پایه اینترنت از بیخ و بن باید رقابتی شود و انحصار از زیر ساخت و دولت گرفته شود . اینکه که یک شرکت یا احیانن یک گروه انحصار را در حوضه ای بدست بگیرند مصداق بارزی از دیکتاتوری یا کومونیسم است و با نظام مملکت ما که شعارش نه شرقی و نه غربی است فاصله دارد.حالا اگر برخی خواص سنگ اندازی نکنند اوضاع اینترنت بکل عوض خواهد شد و تازه مثل بچه ادم مانند بقیه دنیا ماهم صاحب اینترنت میشویم
واقعن خجالت اور است وقتی خبر افزایش پهنای باند را 100 گیگابایت میشنویم اگر بدانیم این سرعت در برخی کشورها سرعت چند کاربر خانگی است!!و تازه پهنای باند کل کشور بعد از این همه به 100 گیگابایت رسیده است پس حالا حالا ها جا برای افزایش سرعت و کیفیت زیاد است
اگه بذارم بخش خصوصی وارد عرصه بشه بجای اینکه منابع به سمت دلار بازارهای بهر کشور گلستان میشه

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.