کد مطلب: 

10801
رگولاتوری: ادبیات گفتگو در بازار مخابرات باید ادبیات خدمتگذاران باشد نه ادبیات سرهنگان! / تازه واردان به مخابرات، بدون هیچ آورده‌ای، از دست رنج مردم هم زیاده‌خواهی دارند
رگولاتوری: ادبیات گفتگو در بازار مخابرات باید ادبیات خدمتگذاران باشد نه ادبیات سرهنگان! / تازه واردان به مخابرات، بدون هیچ آورده‌ای، از دست رنج مردم هم زیاده‌خواهی دارند

در اطلاعیه‎ی سازمان تنظیم مقررات وابسطه به وزارت ارتباطات آمده است: "ما اعتقاد داریم بازار مخابرات، بازار خدمتگذاران است و لازم است تذکر داده شود که ادبیات گفتگو در این عرصه نیز باید ادبیات خدمتگذاران باشد و نه ادبیات سرهنگان، آن هم با دولت قانون مدار و عدالت محور منتخب مردم که بر سر عهد خود با خدا و ملت عزیز محکم ایستاده است". 
 

به گزارش سیتنا (CITNA.IR)، روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در پاسخ به اظهارات مدیرعامل شرکت مخابرات ایران (لینک) و رئیس شورای رقابت (لینک)، با انتشار بیانیه‎ای اعلام کرد: "گنج، مردم شریف همیشه یاور و بزرگ ایران هستند و ما که بیش از 60 سال است، نسل اندر نسل، بر سر این سفره خدمت‌گذاری ایستاده‌ایم، یاد گرفته‌ایم که در برابر پرداختهای مردم، خدمت با کیفیت و متناسب انجام داده و زیاده‌خواهی نداشته باشیم.

دوستان تازه وارد به بازار مخابرات، که بدون هیچ آورده‌ای، ضمن عدم پرداخت حقوق بیت‌المال، از دست رنج مردم نیز زیاده‌خواهی دارند بدانند که "نا برده رنج گنج میسر نمی‌شود / مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد"

 

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات کشور که برحسب قانون تاسیس شده است، مثل تمام نهادهای تنظیم مقررات ارتباطی مشابه در بازار جهان، موظف است در تنظیم روابط بازار خدمات مخابراتی حقوق مردم و مشتریان این خدمات را در برابر زیاده‌خواهان و انحصارطلبان صیانت کند و انشاءا... بحول قوه الهی و پشتیبانی قانون این کار ادامه نیز خواهد داشت و فقط بر اساس بررسیهای علمی – اقتصادی و به ازاء ارائه خدمات بهتر و وسیعتر نسبت به اصلاح تعرفه، با صرفه و صلاح همه ذینفعان بویژه مردم شریف کشور اقدام خواهد نمود، لذا آقایان بدانند که ما برای تربیت و کنترل زیاده‌خواهی‌ها با حوصله و البته با تخصص در خدمت خواهیم بود.

 

نظرات شخصی رئیس محترم شورای رقابت، که در مجلس پذیرائی ابراز شده، نمی‌تواند مخل تنظیم بازار مخابرات کشور باشد. شورای رقابت برای اعمال ماده 44 قانون اساسی تشکیل و در سطح کلان اقتصاد برای تعیین تکلیف سرمایه‌های بزرگ ملی و مالکیت دولت در بنگاه‌های اقتصادی تدبیر می‌کند که قدردان زحمات و تدابیر و تصمیمات اعضاء محترم آن می‌باشیم و انشاءا... کماکان نیز بهره خواهیم برد. اما براساس پروانه صادره برای شرکت مخابرات ایران، مسوول تعیین و تصویب تعرفه‌های خدمات این شرکت، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات می‌باشد و بس.

 

ما اعتقاد داریم بازار مخابرات، بازار خدمتگذاران است و لازم است تذکر داده شود که ادبیات گفتگو در این عرصه نیز باید ادبیات خدمتگذاران باشد و نه ادبیات سرهنگان، آن هم با دولت قانون مدار و عدالت محور منتخب مردم که بر سر عهد خود با خدا و ملت عزیز محکم ایستاده است". 
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-11-18 12:13

دیدگاه‌ها

تصویر کارمند رانده شده به خصوصی مخابرات
با سلام خدمت سر دبیر محترم بنده یک کارمند 28 سال خدمت خصوصی شده مخابرات در رابطه با دعوای سر گنجی که بعداز پایان4 سال وزارت محترم ارتباطاط فهمیده که باید از حق الناس دفاع کند میخواستم در دلی نمایم که قصه غصه تمامی کارکنان به غیر از مدیران از ما بهتران می باشد را باز گویم که شاید عزیزان وزارت بفهمند که 80هزار(35هزار رسمی) کارمند مخابرات خصوصی شده نیز به خدا از مردم این کشور میباشند واز کره ماه نیامده اند وچرا از حقوق اینان بر خلاف قول قرار هایی که زمان خصوصی سازی قرار بوده طبق قانون با اینان رفتار شود حتی یک کلمه از حقوق پایمال شده این کارکنان دفاع نمی شود مگه قرار نبوده افزایش حقوق کارکنان خصوصی شده نیز برابر با کارکنان دولتی مخابرات باشد در حالی که حقوق یک کارمند دولتی حداقل دوبرابر ما کارکنان خصوصی شده می باشد ایا این عدالت است ؟ ایا این ظلم نیست که اقایان وزارتی خودشان را کنار بکشند و ما را با انبوهی از مشکلات که به طبع خصوصی سازی گریبانگیر ما کارکنان شده و فقط در فکر سهم خواهی از این گنج باشند و برایشان وضعیت معیشتی این کارمندان که همه دچار استرس و نگرانی از اینده شغلی شان می باشند و با حداقل افزایش حقوق در چند سال اخیر امرار معاش میکنند مهم نباشد و ایا چه کسی ویا مرجعی موظف است که به این بی قانونی ومشکلات و نارضایتی در این مهمترین مرکز ارتباطی که به مردم خدمت رسانی میکند و مسئول این سرمایه عظیم است رسیدگی نماید وبنده بعنوان یک کارمند شرکت مخابرات ازمسئولین محترم وزارت خواهشمندم در این دعوای سهم خواهی گنج مخابرات نظرودیدگاهشان را به جایگاه این کارکنان به این سرمایه انسانی متخصص نیز بیان کنند وچه مسئولیتی در قبال این قسمت از مردم که مورد نامهری وظلم قرار گرفته اند حداقل اشاره ای نمایند چه بسا که در این چند سال دیدگاه مدیران محترم شرکت مخابرات به این سرمایه متخصص انسانی و نوع نگاهشان با تصمیمات و رفتارهایشان ثابت گردیده است.در اخر ازسردبیر محترم عاجزانه خواهشمندم این کامنت بنده بعنوان یک کارمند شرکت مخابرات را منتشر نمایند تا مسئولین امر بدانند که در این دعوا های سهم خواهی کسانی که زیان میبینند همین کارکنان زحمتکش مخابرات وبه طبع ان نارضایتی هم این مردمی است که سنگشان را به سینه میزنید می باشد .
ارسال شده توسط کارمند رانده شده به خصوصی مخابرات در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید