کد مطلب: 

10785

رییس شورای رقابت: طبق قانون، وظیفه‎ی رگولاتوری در حوزه‎ی مخابرات بر عهده‎ی ماست

رییس شورای رقابت: طبق قانون، وظیفه‎ی رگولاتوری در حوزه‎ی مخابرات بر عهده‎ی ماست

رییس شورای رقابت، گفت: 110 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شرکت مخابرات در 3 ماه اخیر نشان از حرکت رو به رشد این بخش پس از خصوصی سازی است.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سیتنا، دکتر جمشید پژویان که در مراسم افتتاح فاز اول پروژه‎ی تامین تجهیزات انتقال شبکه‎ی شرکت‎های مخابرات استانی کشور سخن می‎گفت، با تاکید بر اینکه طبق قانون، شورای رقابت وظیفه‎ی رگولاتوری در حوزه‎ی مخابرات را برعهده دارد، اظهار داشت: سرمایه گذاری مخابرات ایران بیانگر ایجاد ظرفیت های لازم در زمینه‎ی توسعه‎ی ارایه‎ی خدمات به مردم است.

 

وی ادامه داد: یکی از رسالت‎های یک شرکت خصوصی، توسعه‎ی خدمات، سرمایه گذاری و ارایه‎ی هرچه بهتر خدمت به مشتری است که شرکت مخابرات ایران پس از خصوصی شدن به آن دست یافت.

 

رییس شورای رقابت، روند مدیریت در بخش خصوصی را کارآمدتر و سریع‎تر از بخش دولتی خواند و افزود: خوشبختانه مخابرات پس از خصوصی سازی با تغییر در ساختار و استراتژی توانست در لایه‎ی مدیران، فرآیند تصمیم گیری را تسریع بخشد.

 

وی با اشاره به اینکه سه عامل منابع ، ثروت انسانی و دانش به ترتیب به مرور زمان باعث رشد اقتصادی کشورها بوده است، گفت: در کشور ما با بکارگیری دانش، ارتباطات و مخابرات به رشد خوبی رسیده است.

 

وی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: صنعت مخابرات کشور ما نسبت به سایر کشورهای همسایه حدود 10 الی 15 سال عقب‎تر بوده که با خصوصی‌سازی روند توسعه در این بخش آغاز شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-11-17 13:44

افزودن دیدگاه جدید