کد مطلب: 

1054

دبیر انجمن ISPها ادعا کرد: احتمال لغو مزایده ی VOIP توسط سازمان بازرسی

دبیر انجمن ISPها ادعا کرد: احتمال لغو مزایده ی VOIP توسط سازمان بازرسی

در نحوه برگزاری مزایده اخیر شرکت ارتباطات زیرساخت در زمینه VOIP تخلف صورت گرفته و احتمال حذف این مزایده توسط سازمان بازرسی کل کشور وجود دارد.

 

به گزارش سیتنا، علیرضا علمی دبیر انجمن شرکت‌های اینترنتی در گفت‌و‌گو با تلنا با اعلام اینکه انجمن متن و اصل این مزایده را در اختیار سازمان بازرسی کل کشور قرار داده است اظهار داشت:در این مزایده دو تخلف صورت گرفته که در صورت تایید آن از سوی سازمان بازرسی کل کشور، شرکت ارتباطات زیرساخت باید در این زمینه پاسخگو باشد.

 

علمی با بیان اینکه در مزایده برگزار شده ابتدا قرار بود مجوز تنها برای ترافیک وارده یا Termination باشد،گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت درست قبل از اعلام برندگان مزایده در نامه‌ای غیر رسمی به شرکت‌ها اعلام کردند که ترافیک صادره بین‌الملل Orgination نیز بر اساس شرایط اعلام شده به این مزایده افزوده شده است و از آنجا که تغییر در مزایده بدون ابطال آن و اعلام مزایده جدید تخلف می‌باشد و این شرکت باید پاسخگو باشد. 

 

وی در ادامه تغییر جدول امتیاز دهی به شرکت‌های حاضر در این مزایده را که بیشتر شبیه به شرایط فنی سه شرکت مالک بازار تلفن اینترنتی است، تخلف دانست و بیان داشت: با تایید تخلفات از سوی شرکت زیر ساخت احتمال مزایده وجود دارد مگر آنکه زیر ساخت رفع تخلف کرده و اوریجینیشن را از مزایده حذف کند. 

 

کارشناسان بر این عقیده‌اند که اعمال شرایط جدید صرفا برای ایجاد منافع شرکت‌های بزرگی است که با ایجاد انحصار در بازار ترافیک تلفن توانسته اند منافع خود را تثبیت کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-12-26 09:39

افزودن دیدگاه جدید