کدخبر :10288 پرینت
05 آبان 1392 - 08:55

رگولاتوری به آزمایشگاه Digital EMC کره‌جنوبی اعتبارنامه اعطا کرد

متن خبر

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به آزمایشگاه Digital EMC کره‌جنوبی اعتبارنامه اعطا کرد.

 

به گزارش سیتنا، اعطای اعتبارنامه به آزمایشگاه‎های خارجی به منظور تسهیل و فراهم‌کردن امکانات تائید نمونه تجهیزات حوزه ICT در خارج از کشور، ایجاد فضای رقابتی در میان آزمایشگاههای تائید نمونه در زمینه تعرفه و کاهش زمان فرایند تائید نمونه تجهیزات ارتباطی و فناوری اطلاعات انجام می‌شود.

 

بر اساس این گزارش آزمایشگاه تائید نمونه Digital EMC کره‌جنوبی پس از ارزیابی شرایط محیطی، کالیبراسیون تجهیزات، اعمال و پوشش مناسب استانداردهای تعیین شده، نحوه تعامل با مشتریان، نحوه جابجائی نمونه‌های تحت بررسی، استقلال و هویت آزمایشگاه و... براساس استاندارد ISO 17025 از سوی رگولاتوری اعتبارنامه دریافت کرد.

 

ایـن گـزارش مـی‌افزایـد: در حال حاضر آزمـایش‌های مـربوط به سازگاری الکترومغناطیسی (EMC)، فرکانس رادیویی (RF)، نرخ جذب خاص (SAR) و ایمنی (Safety) تجهیزات ارتباطی و فناوری اطلاعات در آزمایشگاه Digital EMC کره‌جنوبی انجام می‌شود و واردکنندگان تجهیزات حوزه ICT با داشتن گواهی تائید نمونه از این آزمایشگاه و ارائه آن به رگولاتوری پیش از ورود تجهیزات، می‌توانند در مدت زمان کمتری نسبت به ترخیص کالاهای وارداتی خود از گمرک اقدام کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.