کد مطلب: 

10288

رگولاتوری به آزمایشگاه Digital EMC کره‌جنوبی اعتبارنامه اعطا کرد

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به آزمایشگاه Digital EMC کره‌جنوبی اعتبارنامه اعطا کرد.

 

به گزارش سیتنا، اعطای اعتبارنامه به آزمایشگاه‎های خارجی به منظور تسهیل و فراهم‌کردن امکانات تائید نمونه تجهیزات حوزه ICT در خارج از کشور، ایجاد فضای رقابتی در میان آزمایشگاههای تائید نمونه در زمینه تعرفه و کاهش زمان فرایند تائید نمونه تجهیزات ارتباطی و فناوری اطلاعات انجام می‌شود.

 

بر اساس این گزارش آزمایشگاه تائید نمونه Digital EMC کره‌جنوبی پس از ارزیابی شرایط محیطی، کالیبراسیون تجهیزات، اعمال و پوشش مناسب استانداردهای تعیین شده، نحوه تعامل با مشتریان، نحوه جابجائی نمونه‌های تحت بررسی، استقلال و هویت آزمایشگاه و... براساس استاندارد ISO 17025 از سوی رگولاتوری اعتبارنامه دریافت کرد.

 

ایـن گـزارش مـی‌افزایـد: در حال حاضر آزمـایش‌های مـربوط به سازگاری الکترومغناطیسی (EMC)، فرکانس رادیویی (RF)، نرخ جذب خاص (SAR) و ایمنی (Safety) تجهیزات ارتباطی و فناوری اطلاعات در آزمایشگاه Digital EMC کره‌جنوبی انجام می‌شود و واردکنندگان تجهیزات حوزه ICT با داشتن گواهی تائید نمونه از این آزمایشگاه و ارائه آن به رگولاتوری پیش از ورود تجهیزات، می‌توانند در مدت زمان کمتری نسبت به ترخیص کالاهای وارداتی خود از گمرک اقدام کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-10-27 08:55

افزودن دیدگاه جدید