کد مطلب: 

278664

سلفی حادثه ساز در دزفول

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: یک نوجوان ۱۸ ساله هنگام سلفی گرفتن بر روی پل باستانی دزفول سقوط کرد و مصدوم شد. (عکس آرشیوی است.)
سلفی حادثه ساز در دزفول

به گزارش ایرنا، روح الله بهشتی فرد اظهارکرد: شامگاه گذشته ساعت ۱۹:۵۷ دقیقه طی تماس با سامانه ۱۲۵ گزارش سقوط یک نوجوان از روی حفاظ پل باستانی دزفول، اطلاع رسانی شد.

وی افزود: ستاد فرماندهی عملیات سریعا اکیپ امداد و نجات ۲ ایستگاه عملیاتی یک و سه را به محل گزارش شده واقع در ظلع شرقی پل باستانی اعزام و بلافاصله اقدام به نجات جان حادثه دیده کردند.

بهشتی فرد گفت: در این حادثه که به علت بی احتیاطی هنگام سلفی گرفتن با موبایل اتفاق افتاد، جوانی ۱۸ ساله از روی حفاظ پل باستانی در ارتفاع پنج متری بر روی پایه پل، سقوط کرد و از ناحیه پای راست دچار شکستگی شد.

وی اظهارکرد: با حضور آتش نشانان به وسیله ابزار خودروی امداد و نجات و وسایل کوهنوردی پس از فرود و بسکت کردن، مصدوم را به بالا منتقل و توسط نیروهای اورژانس‌ حاضر در محل پس از اقدامات بالینی و آتل گیری پای مصدوم، به بیمارستان انتقال داده شد.

رئیس سازمان آتش نشانی دزفول ضمن قدردانی از نیروهای این سازمان از شهروندان و میهمانان نوروزی خواست تا با رعایت اصول ایمنی به ویژه در ایام نوروز از وقوع حوادث جلوگیری کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2023-03-23 21:34

افزودن دیدگاه جدید