کد مطلب: 

268797

نظارت؛ وظیفه اصلی سازمان حمایت در سامانه جدید قرعه‌کشی خودرو

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وظیفه سازمان حمایت از مصرف‌کننده در سامانه جدید قرعه‌کشی خودرو صرفا نظارتی است و خودروسازان وظیفه قرعه‌کشی، ثبت‌نام و دریافت وجه از مشتریان را برعهده دارند.
سیدجواد حسینی کیا

به گزارش سیتنا، سیدجواد حسینی کیا در گفت‌وگو با خانه ملت در تشریح نشست (یکشنبه 25 اردیبهشت ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس، به حضور منوچهر منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت، صدیف بیک‌زاده سرپرست سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و مهدی خطیبی مدیرعامل ایران خودرو در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت، سازوکار جدید قرعه‌کشی خودرو را تشریح کرد که براساس گفته وی وظیفه سازمان حمایت از مصرف کننده در این سامانه صرفا نظارتی است.

وی اضافه کرد: به گفته معاون وزیر صمت در سازوکار جدید تخصیص خودرو، خودروسازان وظیفه قرعه‌کشی، ثبت نام و دریافت وجه از مشتریان را برعهده دارند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: در جلسه امروز بر ضرورت توجه به تحقیق و توسعه تاکید شد زیرا با تحقق این مهم صنعت خودروسازی از مشکلات کنونی خارج می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-05-16 14:29

افزودن دیدگاه جدید