کد مطلب: 

264366

رئیس رگولاتوری: با نظر شورای رقابت در تغییر تعرفه گذاری تلفن ثابت موافق هستیم

رییس سازمان تنظم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: با نظر شورای رقابت برای افزایش تعرفه تلفن ثابت موافق هستیم. چارچوب شورای رقابت، چارچوب خوبی است که با همکاری همه از جمله مخابرات و سازمان تنظیم مقررات ارتباطات تنظیم شده و ما موافق آن هستیم.
دکتر عباسی شاهکوه

به گزارش سیتنا به نقل از مهر، دکتر عباسی شاهکوه رییس سازمان تنظم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه اصلاح تعرفه‌ها به عنوان برنامه درازمدت برای حل مشکلات تلفن و اینترنت مطرح است، گفت: عدد افزایش قیمت را شورای رقابت نداده و ما با سنجش وضع مشترکان و در نظر گرفتن شرایط مردم و مخابرات که توان سرمایه‌گذاری اش بهتر شود، آن را تعیین می‌کنیم.

وی افزود: ما در مورد تعرفه تلفن ثابت مصوبه شورای رقابت را داریم و بر همان اساس جمع‌بندی خود را انجام داده و آن را برای تصویب در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات جلو می بریم.

دکتر عباسی با بیان اینکه با نظر شورای رقابت برای افزایش تعرفه تلفن ثابت موافق هستیم، گفـت: چارچوب شورای رقابت، چارچوب خوبی است که با همکاری همه از جمله مخابرات و سازمان تنظیم مقررات ارتباطات تنظیم شده و ما موافق آن هستیم. اما عدد افزایش قیمت را شورای رقابت نداده و ما با سنجش وضع مشترکان و در نظر گرفتن شرایط مردم و مخابرات که توان سرمایه‌گذاری اش بهتر شود، آن را تعیین می‌کنیم.

وی افزود: مطابق این مصوبه مقرر خواهد شد که هر درآمدی از افزایش تعرفه مخابرات، باید صرف توسعه شود که نهایتاً باز هم مردم منتفع خواهند شد.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد:با این مبنا بالاخره برای یک عددی به توافق رسیدیم که در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در دست تصویب قرار دارد و ابلاغ خواهد شد.

وی همچنین افزود: مدل محاسبه همانی است که در شورای رقابت تصویب شده است. در این مدل گفته شده که یک عدد ثابت را برای نگهداری خطوط مشترکان در نظر بگیریم اما معادل آن عدد ثابت، هزینه مکالمه رایگان در نظر گرفته می‌شود. یعنی اگر کسی در آن بازه مدنظر از خط تلفن ثابت استفاده کند، عملاً هزینه‌ای بابت مکالمه پرداخت نخواهد کرد که به نفع مشترکان است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 5
2021-12-15 15:08

افزودن دیدگاه جدید