کد مطلب: 

263651

اپل برای رونمایی از اولین عینک AR آماده است

به گفته تحلیلگران سرمایه‌گذاری فناوری، ممکن است عینک AR اپل در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ رونمایی شود.
عینک AR

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از techradar، نوشت: براساس شایعات، زمان رونمایی عینک AR شرکت اپل سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ عنوان شده است.

در گزارشی که برای سرمایه گذاران ارسال شده است، این تحلیلگران به روند مشابهی از درخواست‌های ثبت اختراتحلیلگران گفتند که چالش فنی فشرده سازی باتری، قابلیت ۵G، محاسبات، دوربین ها، پروژکتور‌ها و لنز‌های راهنمای موج در یک عینک سبک وزن از عجایب این عینک است.

ورود اپل به بازار عینک‌های AR باعث تغییر بازی برای همه شرکت کنندگان خواهد شد، زیرا باعث می‌شود این فناوری در بین مردم عادی و رایج می‌شود.به نظر می‌رسد عینک‌های AR اپل (که انتظار می‌رود عرضه هدست واقعیت مجازی اپل نیز در کنار آن باشد) داده‌های متنی و اعلان‌ها را روی لنز یک عینک به ظاهر سنتی نمایش دهد.

ما در گذشته نیز شاهد تلاش‌های مشابه شرکت های گوگل، اسنپ چت و ری بن در این خصوص بوده‌ایم. شایعات حاکی از آن است که اپل دسترسی‌های گستره‌تری را ارائه دهد و صرفا بر روی پخش صوت و ضبط ویدئو متمرکز نمی‌شود و انتظار می‌رود این عینک اطلاعات همگام سازی شده تلفن همراه را بر روی عینک ارائه دهد، همچنین بر روی عینک جزئیاتی مثل مکان، تقویم، علایق و موارد دیگر نیز قابل مشاهده باشد.

چه زمانی عینک اپل رونمایی می‌شود؟

پیش‌تر زمان نسبتا دقیقی درباره رونمایی این محصول وجود داشت، مثلا رویداد WWDC ۲۰۲۲ در سه ماهه دوم سال آینده یکی از گزینه‌ها بود اما با توجه به اینکه جهان هنوز با کووید-۱۹ درگیر است، ممکن است این زمان تغییر کند. اشاره کرده اند که قبل‌تر نیز در زمان عرضه اپل واچ در سال ۲۰۱۴ مشاهده شده بود، که نشان می‌دهد اپل در حال آماده شدن است تا عینک AR خود را به نمایش بگذارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 5
2021-11-22 11:30

افزودن دیدگاه جدید