کد مطلب: 

261405

دفاع چین از برخورد با شرکت‌های فناوری متخلف

نایب رئیس کمیسیون تنظیم مقررات اوراق بهادار چین اعلام کرد که اقدامات یادشده با هدف تقویت قوانین و دفاع از مشتریان پلتفرم‌های شرکت‌های فناوری صورت می‌گیرد تا حریم شخصی افراد و امنیت ملی آنها ارتقا یابد.
شرکت‌های فناوری

به گزارش سیتنا، مهر به نقل از رویترز، نوشت: بسیاری از سرمایه گذاران در شرکت‌های فناوری چینی از برخوردهای اخیر با شرکت‌های مذکور که در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کنند، نگران هستند و بیم دارند ادامه این روند بر روی بازارهای سهام تأثیر منفی بگذارد.

تا به امروز برخوردهای جدی با علی بابا به علت انحصارطلبی تجاری موجب کاهش سرمایه این شرکت شده است. اما فنگ سینگهای نایب رئیس کمیسیون تنظیم مقررات اوراق بهادار چین در این مورد گفته است:

اقدامات یادشده با هدف تقویت قوانین و دفاع از مشتریان پلتفرم‌های شرکت‌های فناوری صورت می‌گیرد تا حریم شخصی افراد و امنیت ملی آنها ارتقا یابد. لذا این اقدامات قابل دفاع بوده و باید ادامه یابند.

در این نشست سه ساعته علاوه بر مسئولان چینی و مدیران وال‌استریت، مدیر بانک خلق چین و مدیرانی از گروه گلدمن ساکس، سیتادل و غیره حضور داشته‌اند، اما هیچ یک اظهارنظری در مورد محتوای مباحث طرح شده نکرده‌اند.

سرمایه گذاران جهانی در ماه‌های اخیر با تصویب فزاینده قوانین و مقررات در چین مواجه بوده‌اند که شرکت‌های فناوری، بازی‌های ویدئویی و آموزش خصوصی را هدف قرار داده اند.

فنگ سینگهای در نشست مذکور گفته است که اقدامات رگولاتوری چین در بخش‌های مذکور با هدف کاهش اضطراب و نگرانی در جامعه انجام شده و نباید به سرمایه گذاری خارجی در چین لطمه بزند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 5
2021-09-20 13:54

افزودن دیدگاه جدید