کد مطلب: 

260945

برگزاری نمایشگاه ویژه پلی استیشن توسط سونی

شرکت سونی اعلام کرد که یک رویداد ویژه برای PS5 در ماه سپتامبر برگزار می‌کند.
PS5 سونی

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سونی اعلام کرده که یک نمایشگاه ویژه پلی استیشن را در نه سپتامبر برگزار می کند. این رویداد در ساعت چهار بعد از ظهر ET / 1PM PT آغاز می شود و به مدت 40 دقیقه با عنوان "نگاهی به آینده PS5" برگزار می شود.

سونی می گوید موضوعاتی که در این رویداد به آن‌ها پرداخته می‌شود شامل به روزرسانی های استودیو پلی استیشن و نگاهی به بازی های منتشر شده در این تعطیلات و فراتر از آن خواهد بود.

سونی می تواند آماده به روزرسانی جدید نرم افزار سیستم PS5 باشد که بتا آن را آزمایش کرده است. این به روز رسانی از  M.2 SSD پشتیبانی می کند و همچنین شامل برخی از بهبودهای UI در داشبورد PS5 و پشتیبانی از صدای سه بعدی برای بلندگوهای داخلی تلویزیون است.

در حالی که وعده‎هایی در مورد آینده PS5 وجود دارد اما گویا هدست جدید PlayStation VR سونی فعلا رونمایی نمی شود. گزارش شده است که نسل بعدی PSVR ، اخیراً در اجلاس توسعه دهندگان توضیح داده شده و براساس گزارشات، هدست از طریق یک کابل به PS5 متصل می شود. این هدست همچنین شامل نمایشگرهای OLED با وضوح بالاتر و میدان دید 110 درجه بهبود یافته است.

سونی هنوز وعده "تعداد زیادی بازی PS5 عالی از توسعه دهندگان بزرگ و کوچک" را می‌دهد. The Verge قرار است PlayStation Showcase سونی را پوشش دهد، بنابراین باید منتظر آخرین اخبار PS5 بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 5
2021-09-08 11:31

افزودن دیدگاه جدید