کد مطلب: 

278102

فرهاد مجیدی را عاشقانه دوست دارم

سرمربی تیم نونهالان استقلال توضیحاتی در خصوص کسر امتیاز از این تیم ارائه کرد.
فرهاد مجیدی را عاشقانه دوست دارم

به گزارش سیتنا، امین منوچهری در مورد اینکه روند خوب استقلال با تساوی مقابل نساجی خراب شد، اظهار داشت:‌ استقلال حتی اگر در این بازی بازنده هم می‌شد روند تاکتیکی و فنی این تیم آنقدر خوب و رو به جلو بود و آنقدر موقعیت ایجاد کرد که واقعا نباید بگوییم که تیم مشکل دارد بعضی روزها نمی‌شود و توپ درون دروازه نمی‌رود. بازی در قائم‌شهر و مقابل نساجی کار سختی است هر چقدر هم مشکل داشته باشند مقابل استقلال متحدتر هستند و در شهر خودشان بازی می‌کنند.

وی افزود:‌ استقلال در آن بازی توانست 7، 8 موقعیت خیلی خوب ایجاد کند نباید با یک تساوی از تیم ایراد فنی بگیریم. تیم روند خوبی دارد هر موقع نتوانست موقعیتی ایجاد کند یا پشت سر هم باخت باید ایراد بگیریم استقلال الان روند خیلی خوبی دارد امیدوارم در ادامه هم همینطور باشد و بتوانیم قهرمانی را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم نونهالان باشگاه استقلال در مورد تفاوت استقلال ساپینتو با تیم فرهاد مجیدی عنوان کرد:‌ فرهاد مجیدی را عاشقانه دوست دارم او مسیر مربی‌گیری من را روشن کرد همیشه از او تشکر کرده‌ام روزی هم که در مربی‌گری پیشرفت کنم مدیون او هستم و از او تشکر می‌کنم. اتفاقی تاریخی برای تیم مجیدی افتاد و فکر می‌کنم سال‌های سال نمی‌توانیم چنین تیمی را با این نتایج ببینیم واقعا افتخار بزرگی کسب کرد. تیم ساپینتو هم همین روند راادامه داد. از لحاظ طراوت، دوستی و متحد بودن همین شرایط را دارند. چیزی به جز اتحاد و دوستی نمی‌تواند تیم را این طور موفق کند و به سمت جلو ببرد و این فوتبال قشنگ را به نمایش بگذارد.

مهاجم اسبق استقلال تصریح کرد: ارتباط ساپینتو با بازیکنان خوب است هر چند تیم‌های دیگر حاشیه‌هایی را برایش ایجاد می‌کنند و از لحاظ اخلاقی برایش دردسرساز شده اما فکر می‌کنم با توجه به ارتباطی که با بازیکنان دارم و خودش را هم از نزدیک دیدم رابطه‌اش با بازیکنان خوب است و آنها برایش فوتبال بازی می‌کنند.

منوچهری در مورد کسر امتیاز از تیم نونهالان استقلال اظهار داشت:‌ اتفاقی که برای تیم من افتاد در سال‌های پیش برای تیم‌های دیگر هم رخ داده بود اما هیچ امتیازی از آنها کم نشده بود من به عنوان مربی و باشگاه چه چیزی را باید چک می‌کردیم که این کار را نکردیم؟ از گواهی اشتغال به تحصیل تا شناسنامه افراد و حتی گذرنامه اشخاص که جز این مدارک نیست. حتی بازیکن من به تیم ملی دعوت شد و از او تست تراکم استخوان گرفته شد و این تست در کمیته انضباطی هست. کمیته انضباطی بر آن اساس رأی داد و اعلام کرد مشکلی ندارد.

وی افزود: به جرأت می‌توانم بگویم در رده نونهالان تیم استقلال بود و 14 تیم دیگر مقابلش بودند و این مسأله هفته آخر کاملاً مشهود بود چون تیم صدرنشین به تیمی که من هفته قبل به آن 5 گل زده بودم باخت. واقعا آن بازی دیدن دارد که چگونه باخته‌اند! فیلم‌های آن هم موجود است در بازی آخر ما هم اتفاقات نادری افتاد از تیمی که گل می‌زند کلی خطاهای متعدد می‌گیرند و آفسایدی هم اصلا گرفته نمی‌شود و بازیکن من هم اخراج می‌شود که من که اینقدر آرام هستم نمی‌دانم چه کاری باید انجام بدهم.

سرمربی نونهالان استقلال گفت: شرایط طوری می‌شود که افراد را به استادیوم می‌آورند اصلا صحنه‌ها را ببینید خنده‌تان می‌گیرد که چه اتفاقاتی می‌افتد درگیری‌های بعد از بازی‌ها خطرناک است یک نفر مأمور نیروی انتظامی حضور دارد، پدر و مادرها طوری به جان هم می‌افتند در 4، 5 بازی این را به عینه دیدم و استرس گرفتم. یکسری از مسائل باید مدیریت شوند و قضیه کسر امتیاز ما هم باید رسیدگی شود. آخرین نامه‌ای که از اداره گذرنامه داشتم اعلام کرده آن بازیکن در آن تاریخ گذرنامه داشته است.

وی در مورد اینکه آیا شکایتی هم مطرح کرده‌اند اظهار داشت: بله، در کمیته استیناف واخواهی کردیم و قطعا این امتیازات برمی‌گردد باشگاه استقلال و تیم ما نباید ضرر کند حدود 22 امتیاز از تیم ما کم شده اگر این امتیازات برگردند سرنوشت بچه‌ها عوض می‌شود چون نایب قهرمان می‌شویم و می‌توانیم در لیگ کشوری بازی کنیم. اگر دوره این بچه‌ةا تمام شود آنها در سال اول نوجوانان قرار می‌گیرند و قطعا هیچ وقت نمی‌توانند در استقلال بازی کنند به این ترتیب تمام استعدادهایمان را در باشگاه استقلال که یکسال روی آنها سرمایه‌گذاری کرده‌ایم از دست می‌دهیم. به تیم‌های دیگر می‌روند و اصلا نمی‌دانیم بتوانیم آنها را دور هم جمع کنیم اما اگر این تیم به لیگ کشوری برود در همین رده می‌مانند یکسالی که فرصت دارند تا به نوجوانان بروند پر می‌شود بازیکنان کنار هم هستند و دوباره سال بعد بازیکنانی داریم سه سال در استقلال بازی کرده‌اند فرهنگ این باشگاه را یاد گرفته‌اند و می‌توانند کارهای قشنگ‌تر و بزرگتری انجام دهند.

وی افزود: در این صورت آنها 16، 17 ساله شده‌اند و سه سال با روشی که باشگاه خواسته تربیت شده‌اند مسؤول آکادمی باشگاه می‌شوند و قطعا در 18 سالگی می‌توانند اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

منوچهری در مورد اینکه آیا باشگاه استقلال با مشغله‌ای که دارد می‌تواند به این مسأله رسیدگی کند عنوان کرد:‌آرش برهانی در رأس آکادمی باشگاه این کارها را مدیریت کرده و واقعا پای کار بوده است. هم تیم خودش را قهرمان کرده و هم در بقیه رده‌ها موفق بوده‌ایم از او تشکر می‌کنم تا آخرین هفته حامی تیم من بود تمام بازی‌ها را از نزدیک تماشا کرد به شخصه فکر نمی‌کردم اینقدر انگیزه برای مربی‌گری و مدیریت داشته باشد این مشکل را هم قطعا حل می‌کنیم و ان‌شاءالله سال دیگر همین بازیکنان را داریم. قول می‌دهم در سه سال آینده این بازیکنان را در رده‌های بالاتر داشته باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2023-03-05 21:48

افزودن دیدگاه جدید