کد مطلب: 

277943

قطع امید از زنده ماندن بازیگر مشهور

«تام سایزمور» بازیگر فیلم‌هایی چون «نجات سرباز رایان» و «مخمصه»، ۱۰ روز پس از بستری شدن در بیمارستان، امیدی به ادامه حیات ندارد.
قطع امید از زنده ماندن بازیگر مشهور

به گزارش سیتنا، «تام سایزمور» بازیگر آمریکایی پس از ابتلا به عارضه آنوریسم مغزی دیگر امیدی به بهبودی ندارد و بر اساس اعلام خانواده‌اش آنها در حال تصمیم گیری برای پایان زندگی این بازیگر هستند.

این بازیگر ۶۱ ساله از زمان بستری شدن در بخش مراقبت های ویژه مرکز پزشکی پراویدنس سنت جوزف در لس آنجلس در کما به سر می‌برد.

«چارلز لاگو» نماینده «سایزموز» دوشنبه شب بیانیه‌ای صادر کرد و فاش کرد که هیچ شانسی برای بهبودی این بازیگر وجود نداردو گفت: «امروز پزشکان به خانواده او اطلاع دادند که دیگر امیدی نیست و تصمیم به پایان زندگی را توصیه کردند. خانواده اکنون در حال تصمیم گیری درباره مسائل پایان زندگی هستند و بیانیه دیگری در روز چهارشنبه صادر خواهد شد. ما در این دوران سخت برای خانواده وی حریم خصوصی می‌خواهیم و آنها نیز از همه برای صدها پیام حمایتی که دریافت کردند، تشکر می‌کنند».

«سایزمور» در فیلم‌هایی از جمله «نجات سرباز رایان» از «استیون اسپیلبرگ»، «مخمصه» ساخته «مایکل مان» و «سقوط شاهین سیاه» به کارگردانی «ریدلی اسکات» بازی کرده است و سابقه سوء مصرف مواد مخدر را نیز داشته است و تاکنون چند بار به دلیل خشونت خانگی در دادگاه حاضر شده است.

«تام سایزمور» در یکی از اولین حضورهای مهم خود در سینما در فیلم «متولد چهارم جولای» ساخته« الیور استون» در سال ۱۹۸۹ ظاهر شد و بعدها در فیلم «نقطه شکست» به کارگردانی «کاترین بیگلو» در سال ۱۹۹۱ و «قاتلان بالافطره» (۱۹۹۴) دیگر ساخته «الیور استون» ظاهر شد.

«دشمن کشور»، «زندان»، «احیای مردگان»، «جاده سرخ»، «قبل از اینکه بخوابم»، «شیطان در لباس آبی»، «مغز استخوان مبارزه کن»، «جاده زی‌زیکس»، «سیاره سرخ»، «دشنه» و «سمی» از جمله دیگر فیلم‌های «تام سایزمور» محسوب می‌شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2023-02-28 23:52

افزودن دیدگاه جدید