کد مطلب: 

277632

حمایت جالب کاپیتان استقلال از ساپینتو

کاپیتان تیم استقلال به محرومیت سرمربی این تیم و برد در جام حذفی واکنش نشان داد.
حمایت جالب کاپیتان استقلال از ساپینتو

به گزارش سیتنا، سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال در خصوص برد امروز استقلال مقابل ملوان در جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوب و سختی را بردیم و به روند خوبی که داشتیم ادامه دادیم. ملوان تیم خیلی خوبی است اما مسلماً در تهران بیشتر به فکر دفاع کردن بودند و این مسئله کار تیم ما را سخت کرده بود. اما خدا را شکر بازی را بردیم و به مرحله بعد صعود کردیم.

کاپیتان استقلال درباره کلین‌شیت او در این بازی گفت: خدا را شکر که کلین‌شیت زحمت همه بچه‌ها است و امیدوارم این روند ادامه دار باشد. 

حسینی درباره روند استقلال و اینکه هواداران این تیم نگران هستند، اظهار داشت: در ابتدا از همه بازیکنان تشکر می‌کنم چون در شرایط و فشار خیلی سختی گیر کرده بودیم اما همه بچه‌ها با همت و تلاش تیم را از آن شرایط درآوردند و جبران مافات کردیم. شاید خیلی‌ها ندادند اما بازیکنی مثل آرش رضاوند چهار هفته است که با مصدومیت بازی می‌کند. دیدید که او چقدر خوب و مؤثر بود. حتی روزبه چشمی و محمد محبی هم با مصدومیت بازی کردند و از همه آنها تشکر می‌کنم که به این موفقیت رسیدند. 

دروازه‌بان استقلال درباره اینکه آیا حاشیه‌های ساپینتو این تیم را اذیت نمی‌کند، گفت: نه این حاشیه‌ها شما را اذیت می‌کند اما محرومیت آقای ساپینتو همدلی و تلاش بازیکنان را بیشتر کرد و مطمئن باشید این کارهایی که از بیرون شکل می‌گیرد همدلی ما را بیشتر می‌کند. 

وی در خصوص حمایت هواداران از این تیم و حضور ساپینتو در استادیوم آزادی گفت: بالاخره امتیازاتی که در لیگ از دست داده بودیم را جبران کردیم. در جام حذفی هم به مرحله بعد صعود کردیم و آقای ساپینتو لایق حمایت است. 

حسینی در خصوص اینکه مسیر استقلال برای قهرمانی در جام حذفی آسان است اما توان خود را برای قهرمانی در لیگ برتر می‌گذارد یا جام حذفی گفت: به نظر من هیچ بازی آسان نیست. دیدید که امروز چه بازی سختی داشتیم و بازی گره خورده بود. اگر بازی به وقت‌های اضافه کشیده می‌شد سخت‌تر هم بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2023-02-20 22:32

افزودن دیدگاه جدید