کد مطلب: 

277544

سرمربیگری تیم ملی برای نکونام زود است

مجید جلالی امیدوار است تجربه بین المللی جواد نکونام در لیگ قهرمانان آسیا به کمک فولاد خوزستان بیاید.
سرمربیگری تیم ملی برای نکونام زود است

به گزارش سیتنا، که سابقه سرمربیگری فولاد را دارد و در پاس رویایی دهه ۸۰ سرمربی جواد نکونام بوده، امیدوار است فولاد خوزستان و جواد نکونام با غلبه بر الفیصلی عربستان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

مجید جلالی که با برنامه وقت اضافه رادیو ایران گفتگو می‌کرد، گفت: فولاد با وجود نتایج ضعیفی که طی هفته‌های اخیر در لیگ برتر ایران گرفته، شانس بیشتری برای پیروزی نسبت به الفیصلی عربستان دارد و تجربه بین المللی جواد نکونام می‌تواند فولاد را به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برساند.

مجید جلالی با یادآوری دورانی که پاس را به عنوان قهرمان لیگ برتر و صبا باتری را به عنوان قهرمان جام حذفی به آسیا رساند اما خودش نتوانست حضور در آسیا را تجربه کند، گفت: این هم از شانس من بود که تیم‌های تحت هدایتم به آسیا رسیدند ولی وقتی نوبت به حضور در لیگ قهرمانان آسیا رسید، من دیگر سرمربی آنها نبودم.

مجید جلالی همچنین درباره جواد نکونام گفت: جواد نکونام فصل خوبی را با فولاد خوزستان شروع کرد اما از وقتی بحث حضورش در تیم ملی مطرح شد، تمرکز خود را از دست داد و این موضوع به او و فولاد آسیب زد. نه آن موقع زمان مناسبی برای طرح این موضوع بود و نه الان... جواد نکونام آینده مربیگری ایران است و می‌تواند به وقتش سالها سرمربی تیم ملی باشد اما الان برای او زود است، همان طور که در دهه ۸۰ برای امیر قلعه نویی و علی دایی زود بود. جواد نکونام هم مثل این دو می‌سوزد چون هنوز تجربه لازم برای این کار را ندارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2023-02-18 09:48

افزودن دیدگاه جدید