کد مطلب: 

277523

وای به حالتان اگر او هم مثل استراماچونی برود!

انتشار حکم ۴ جلسه محرومیت ساپینتو از همراهی استقلال، با واکنش شدید طرفداران آبی‌دوست مواجه شد.
وای به حالتان اگر او هم مثل استراماچونی برود!

به گزارش سیتنا، عده زیادی از هواداران استقلال که هر لحظه پیگیر اخبار تیم محبوبشان در شبکه‌های اجتماعی و یا از طریق رسانه‌های رسمی کشور هستند، با مشاهده حکم اخیر فدراسیون شوکه شدند.

انتشار خبر رای صادره کمیته انضباطی درباره چهار جلسه محرومیت سرمربی استقلال و جریمه ۱۰ درصد از کل مبلغ قراردادش با این باشگاه، با واکنش شدید هواداران استقلال مواجه شد. این گروه از طرفداران فوتبال ابتدا نسبت به فدراسیون فوتبال و رای صادرشده موضع‌گیری کرده و احکام کمیته انضباطی در قیاس با رفتار برخی مربیان دیگر لیگ برتری را زیر سوال بردند.

اما در ادامه با اشاره به مدیران باشگاه استقلال از آن‌ها خواستند نسبت به این موضوع موضع‌گیری کنند و به حمایت از ساپینتو بپردازند. طرفداران تیم استقلال که حالا تیم محبوب‌شان با چهار پیروزی متوالی هم‌امتیاز پرسپولیس، پشت سر سپاهان در کورس رقابت برای صدرنشینی قرار گرفته به شدت سرمربی پرتغالی تیم‌شان را دوست دارند و در هفته‌های اخیر بار دیگر با حمایت قاطعانه خواستار کمک به ساپینتو برای کسب موفقیت در رقابت‌های باقیمانده لیگ برتر هستند.

این گروه در واکنش به بیانیه کوتاه باشگاه استقلال در قبال حکم سنگین کمیته انضباطی نسبت به این موضوع معترض شدند که چرا نسبت به چنین رای سنگینی چنین واکنش عادی و کوچکی از خودشان نشان داده‌اند! هواداران تیم استقلال با اشاره به برخی رفتارهای اخیر سرمربیان تیم‌های فولاد، پرسپولیس، پیکان و دیگر تیم‌های لیگ برتری مانند مس کرمان از مدیران باشگاه‌شان انتقاد کردند که چرا عکس‌العمل شدیدتری نسبت به موضوع نشان نداده‌اند. آن‌ها نگران قهر و خداحافظی ساپینتو هستند و مدیران باششگاه را تهدید کردند که «وای به حالتان اگر او برود». طرفداران استقلال در این زمینه به روزهای تلخ جدایی استراماچونی هم پرداخته‌اند.

ناگفته نماند تیم استقلال در حالی با خبر محرومیت ۴ جلسه‌ای سرمربی‌اش مواجه شده که ریکاردو ساپینتو به تازگی به دلیل دو اخطاره شدن در حاشیه بازی مقابل مس کرمان، دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان را از دست داده و با محرومیت از روی سکوها نظاره‌گر برد تیمش مقابل حریف خوزستانی بود. حالا نیز در آستانه بازی حساس مقابل ملوان در چارچوب جام حذفی بار دیگر باید تیمش را از روی سکوها هدایت کند. از این رو طرفداران تیم استقلال نسبت به آینده تیم‌شان به ویژه خطر حذف از جام حذفی نگران هستند و از علی فتح‌الله‌زاده و دیگر مدیران باشگاه استقلال خواستار اقدامات جدی‌تری در زمینه شکستن رای محرومیت سرمربی استقلال شده‌اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2023-02-16 23:12

افزودن دیدگاه جدید