کد مطلب: 

276301

گزینه عجیب یحیی برای خط حمله پرسپولیس در آب نمک!

یحیی گل محمدی خودش چند گزینه داخلی را برای خط حمله تیمش مدنظر دارد و با آنها نیز تلفنی صحبت کرده است.
گزینه عجیب یحیی برای خط حمله پرسپولیس در آب نمک!

به گزارش سیتنا، اولویت پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات جذب یک مهاجم نوک برای جانشینی یورگن لوکادیاست. در این زمینه چند ایجنت بازیکن خارجی به یحیی معرفی کرده و او هم از آنالیزورهایش خواسته که پرونده آنها را به‌طور کامل بررسی کنند. آنچه مشخص است باشگاه پرسپولیس با توجه به شرایط مالی نه چندان خوبی که دارد و قیمت بالای دلار، اولویت در جذب مهاجم را به بازیکن داخلی می‌دهد. ضمن اینکه باشگاه پرسپولیس در دستمزد همین نفرات خارجی فعلی خودش هم مانده و به عده‌ای از آنها بیش از سه ماه است که پرداختی نداشته است.

یحیی نیز خودش چند گزینه داخلی را مدنظر دارد و با آنها نیز تلفنی صحبت کرده است. مشکل اینجاست که این نفرات خودشان تمایل زیادی دارند به پرسپولیس بیایند اما تحت قرارداد باشگاه خود هستند. این نفرات به دنبال این هستند که راهی برای جدایی از تیم‌شان پیدا کنند و در این صورت است که شانس حضور در پرسپولیس را خواهند داشت.

منشا در آب نمک!

آنالیزورهای پرسپولیس درمورد منشا به خواسته یحیی تحقیقات لازم را داشته‌اند تا دلیل افت او در نیم‌فصل اول را بدانند. این در حالی است که خود منشا تمایل زیادی دارد به پرسپولیس برگردد و حتی خواسته مالی کمی هم برخلاف تابستان مطرح کرده است. در این میان محمد ربیعی هم قصد ندارد راحت منشا را به پرسپولیس بدهد و قطعا برای صدور رضایتنامه او دست روی یکی از بازیکنان پرسپولیس که از نفرات تهاجمی باشد، خواهد گذاشت. یحیی چندان موافق جذب منشا نیست اما او را در آب نمک گذاشته تا اگر نتوانست یکی از مهاجمان مدنظرش را جذب کند، آن‌وقت به منشا بسنده کند. البته که اگر یحیی راضی به جذب منشا شود او را فقط تا پایان فصل در اختیار خواهد گرفت تا اگر عملکرد خوبی داشت برای فصل بعدش او را حفظ کند. دقیقا مثل آل‌کثیر که یحیی به این شرط او را جذب کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2023-01-14 11:19

افزودن دیدگاه جدید