کد مطلب: 

268165

۱۸۰۰ خون‌آشام در صومعه‌ی بریتانیا برای ثبت یک رکورد در گینس!

میراث فرهنگی انگلیس اعلام کرد که به دنبال گردهم‌آوردن ۱۸۹۷ نفر با لباس خون‌آشام در صومعه‌ی ویتبی است تا رکورد جهانی گینس را بشکند و صد و بیست و پنجمین سالگرد انتشار رمان "دراکولا" اثر برام استوکر را جشن بگیرد.
۱۸۰۰ خون‌آشام در صومعه‌ی بریتانیا برای ثبت یک رکورد در گینس!

به گزارش خبرآنلاین، میراث فرهنگی بریتانیا به دنبال هزار و ۸۹۷ نفر برای پوشیدن لباس‌های خون‌آشامی در جشن سالگرد دراکولا است. میراث فرهنگی انگلیس، که بیش از ۴۰۰ مکان فرهنگی در کشور را تحت نظارت دارد، گفت قصد دارد رکورد جهانی گینس را برای بزرگترین گردهمایی افرادی با لباس خون‌آشام در ۲۶ مه در ویتبی، صومعه گوتیک قرن سیزدهمی که الهام‌بخش رمان کلاسیک برام استوکر بود، بشکند.

۱۸۰۰ خون‌آشام در صومعه‌ی بریتانیا برای ثبت یک رکورد در گینس!

صومعه ویتبی

این رکورد در حال حاضر با هزار ۳۹ نفر در ویرجینیا در سال ۲۰۱۱ به ثبت رسیده است، بنابراین انگلیس برای شکستن رکورد به حداقل هزار و ۴۰ خون‌آشام نیاز دارد. مدیران این کمپین گفتند که امیدوارند در مجموع هزار و ۸۹۷ نفر را به افتخار صد و بیست و پنجمین سالگرد انتشار رمان دراکولا در سال ۱۸۹۷ دور هم جمع کنند.

به گفته‌ی مسئولان، سازمان رکوردهای جهانی گینس قوانین سختگیرانه‌ای برای لباس خون‌آشام دارد، بنابراین همه شرکت‌کنندگان باید شلوار یا دامن مشکی، کفش مشکی، کت، شنل مشکی یا کت یقه‌دار و حتی دندان‌های نیش مصنوعی را در استایل خود به کار گیرند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-04-24 00:48

افزودن دیدگاه جدید